شناسهٔ خبر: 66746118 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: کرج امروز | لینک خبر

هوش مصنوعی به نرم‌افزارهای حقوقی اضافه می‌شود

مدیر کل حقوقی و امور پیمان های شهرداری کرج، از تجهیز نرم افزارهای این اداره کل به هوش مصنوعی در آینده نزدیک خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مهدی عطاءالهی در اولین نشست تخصصی حقوقی مناطق و سازمانها که صبح امروز در شهرداری کرج و با حضور شهردار کلانشهر کرج برگزار شد، از تجهیز اداره کل به نرم افزارهای متعدد خبر داد و گفت: نرم افزارهای جامع حقوقی، اجراییات و چک برگشتی در این اداره کل راه اندازی شده است.

عطاءالهی با اشاره به آثار موثر و مثبت بهره گیری از این سامانه ها، اظهار کرد: نرم افزارهای مذکور به زودی به هوش مصنوعی مجهز خواهند شد.

وی در بخش دیگری از گفته های خود به کمبودهای اداره کل اشاره کرد و افزود: کمبود نیرو و ماشین آلات در کنار ضعف ساختار سازمانی اداره کل حقوقی از جمله مشکلات مجموعه به شمار می آیند که با توجه به درایت مجموعه مدیریت شهری نسبت به حساسیت عملکرد این واحد امیدواریم این مشکلات به زودی برطرف شود.

این مسئول، دیده نشدن ادارات حقوقی برای سازمان ها در چارت سازمانی را یک آسیب برای این مجموعه ها ارزیابی کرد و ادامه داد: واحد حقوقی همه سازمان ها به جز سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی که به صورت اداره حقوقی در نظر گرفته شده، در حد یک کارشناس دیده شده اند.

عطاءالهی اضافه کرد: در مناطق با توجه به برخورداری از اداره حقوقی از شرایط نسبتا بهتری برخورداریم.

مدیر کل حقوقی و امور پیمان های شهرداری کرج، با بیان اینکه اداره کل سرمایه انسانی تعداد ۲۰۶ نیروی تحصیل کرده در زمینه حقوقی را به این اداره کل معرفی کرده است، اذعان داشت: متاسفانه به دلیل حجم بالای کار و فشار موجود دراین بخش، اغلب این افراد مایل به حضور در مجموعه نیستند.

وی، بر ضرورت تامین ماشین آلات برای اداره حقوقی نیز تاکید کرد و افزود: در جریان دادرسی پرونده های حقوقی مراجعات متعددی باید به حوزه های قضایی مختلف انجام گیرد که عمده این مراجعات با خودروهای شخصی کارکنان انجام می گیرد و باید در این زمینه تدابیر لازم اتخاذ شود.

نظر شما