شناسهٔ خبر: 66745074 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

حال و هوای حرم رضوی در آستانه ولادت امام رضا(ع)

همزمان با میلاد امام رضا علیه‌السلام، صحن‌های حرم مطهر رضوی با گل‌آرایی و چراغانی آذین بندی شده و خیل عظیم عاشقان و ارادتمندان آن حضرت به قصد زیارت راهی بارگاه منور رضوی شده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، همزمان با میلاد امام رضا علیه‌السلام، صحن‌های حرم مطهر رضوی با گل‌آرایی و چراغانی آذین بندی شده و خیل عظیم عاشقان و ارادتمندان آن حضرت به قصد زیارت راهی بارگاه منور رضوی شده‌اند.

همچنین معاون تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی از برگزاری مراسم تعویض پوش ضریح مطهر و گنبد منور و نورانی حرم مطهر رضوی همزمان با صبح ولادت با سعادت امام رضا(ع) خبر داد. 

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین شریعتی‌نژاد با اعلام این خبر گفت: این مراسم با شکوه ساعت 6 صبح روز دوشنبه سی و یکم اردیبهشت ماه در محل رواق امام خمینی(ره) با حضور تولیت آستان قدس رضوی و جمعی از مدیران و مسئولان و خادمان این آستان کبریایی برگزار می‌شود. 

وی تصریح کرد: اجرای مراسم صفه، دور تبریک تولیت آستان قدس رضوی، مداحی جعفر ملائکه و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی از جمله برنامه‌های این آئین باشکوه است. 

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی اظهار کرد: مراسم تحویل پرچم به همراه قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع) و مداحی حسن شالبافان از دیگر برنامه‌های این مراسم است. 

وی خاطرنشان کرد: در پایان این مراسم در حالی که نقاره نوازان نقاره نوازی می‌کنند خادمان بارگاه نورانی رضوی اقدام به تعویض پرچم گنبد نورانی حضرت رضا(ع) خواهند کرد.

انتهای پیام/282/.

نظر شما