شناسهٔ خبر: 66744923 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

ديدار مسئولين شهرستان ابهر با پوريا عابديني جوان موفق حوزه موسيقي سنتي

صاحب‌خبر -
ديدار مسئولين شهرستان ابهر با پوريا عابديني جوان موفق حوزه موسيقي سنتي
خبرگزاری آریا - در راستای ارج نهادن به فعالیت هنرمندان موفق و پرتلاش شهرستان ابهر، مسئولین شهرستانی برای تبریک به پوریا عابدینی جوان هنرمند و فعال در حوزه موسیقی سنتی، به جهت کسب مقام و جایزه ی «جشنواره ملی جوان برتر ایران زمین» با ایشان دیدار نمودند

مسئولین شهرستانی برای تبریک به پوریا عابدینی جوان هنرمند و فعال در حوزه موسیقی سنتی، به جهت کسب مقام و جایزه ی «جشنواره ملی جوان برتر ایران زمین» با ایشان دیدار نمودند .
به گزارش خبرگزاری آریا اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ؛ احمد ذوالقدر فرماندار شهرستان ابهر به همراه واعظی بخشدار مرکزی ابهر، صادقی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر و فرشید امینی هنرمند پیشکسوت حوزه موسیقی برای تبریک به پوریا عابدینی؛ هنرمند جوان ابهری و ارج نهادن به فعالیت و تلاش های ایشان به جهت کسب مقام و دریافت جایزه ی «جشنواره ملی جوان برتر ایران زمین» با حضور در منزل ایشان و اهدای لوح سپاس و هدیه از تلاش های ایشان تقدیر و تجلیل به عمل آوردند .
هنرمند فعال حوزه موسیقی سنتی- رشته آواز شهرستان ابهر در اسفندماه سال ١٤٠٢ به مناسبت روز جوان جایزه ی «جشنواره ملی جوان برتر ایران زمین» را کسب نمود.
پوریا عابدینی متولد 1373 فعالیت هنری خود را در حوزه موسیقی سنتی -رشته آواز از کودکی آغاز نمود و برگزیده چندین دوره جشنواره ملی موسیقی جوان، جشنواره بین المللی موسیقی فجر و سایر جشنواره های ملی موسیقی می باشد .
عابدینی حضور درکنسرت های مختلف ملی و بین المللی و کسب مجوز آلبوم کرانه های معنی و بیش از 10 تک آهنگ را در سابقه هنری خود دارد .

نظر شما