شناسهٔ خبر: 66744899 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

مراسم توديع و معارفه رئيس فدراسيون رزمي برگزار شد

صاحب‌خبر -
مراسم توديع و معارفه رئيس فدراسيون رزمي برگزار شد
خبرگزاری آریا - مراسم تودیع و معارفه رئیس فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی با حضور مدیر کل امور مشترک فدراسیون های ورزشی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری آریا فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی، ظهر امروز سی ام اردیبهشت ماه مراسم تودیع مجید زارعیان و معارفه افشین هادی چگنی با حضور احمد نامنی مدیر کل امور مشترک فدراسیون های ورزشی، حجت الاسلام والمسلمین میرلوحی، علی باقری رئیس اداره امور مجامع فدراسیون ها و برخی از روسای هیات های استانی در محل فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی برگزار شد.
در ابتدای این مراسم احمد نامنی، ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های یوسف بهتری رئیس پیشین و مجید زارعیان سرپرست فدراسیون، به رئیس فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی تبریک گفت.
نامنی افزود: مجمع انتخابات فدراسیون در کمال آرامش و به بهترین شکل ممکن با تلاش زارعیان و علی صدیقی دبیر مجمع برگزار شد و انتخاب افشین هادی چگنی به عنوان رئیس فدراسیون رزمی با توجه به سوابق ارزنده ایشان هم در زمینه ورزش حرفه ای و قهرمانی و هم ازلحاظ علمی بسیار مناسب بود.
همچنین مجید زارعیان ضمن آرزوی موفقیت برای رئیس فدراسیون، اظهار کرد: فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی با توجه به ظرفیت بالای انجام کار فضایی ارزشمند برای تحقق و توسعه ورزش های رزمی می باشد.
حجت الاسلام و المسلمین میرلوحی ضمن بیان مطالبی در خصوص امام رضا (ع) اذعان داشت: با توجه به آغاز کار مدیریتی دکتر افشین هادی چگنی که مصادف با هفته کرامت است امیدواریم این ایام مبارک بدرقه و برکت راه فدراسیون باشد.همچنین با توجه به سطح بالای علمی، ورزشی و مدیریتی دکتر چگنی جامعه ای پرنشاط را برای جوانان آرزومندیم که به افتخارآفرینی روزافزون جوانان این مرز و بوم و پیشبرد فرهنگ ایرانی اسلامی کمک نماید.
در ادامه سید داود افضلی مشاور فرهنگی فدراسیون انتخاب شایسته دکتر چگنی را تبریک گفت و خواستار نزدیکی دیدگاه های مخالف و موافق در راستای ساماندهی سبک های فدراسیون شد.
افشین هادی چگنی ضمن تشکر و خیر مقدم به حاضرین نیز عنوان کرد: از یوسف بهتری بابت چهار سال فعالیت و موفقیت ورزش رزمی در طی دوران ریاست تشکر می کنم. همچنین از دکتر مجید زارعیان به خاطر برگزاری انتخابات عادلانه قدردانی می نمایم. بی شک زارعیان از مدیران ارشد و خوشنام وزارت ورزش و جوانان می باشد.
وی افزود: هدف ما برداشتن گام های درست در راستای منویات مقام معظم رهبری است و در این راه از تمامی قهرمانان، روسای هیات های استانی، پیشکسوتان و روسای سبک ها و خرد جمعی راهنمایی خواهیم گرفت تا روند موفقیت و به اهتزاز برآمدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در میادین بین المللی ادامه داشته باشد.
در پایان چگنی از مقام عالی وزارت برای حسن اعتماد و اهدای حکم ریاست فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی تقدیر و تشکر کرد.
افشین هادی چگنی 25 اردیبهشت ماه 1403 با رای اکثریت اعضای مجمع برای چهار سال به عنوان رئیس فدراسیون ورزش‌های انجمن های ورزش های رزمی انتخاب شد.

نظر شما