شناسهٔ خبر: 66744849 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

وقوع سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ هنوز وضعیت بالگرد مشخص نیست/ جستجوی نیروهای امدادی ادامه دارد/ وزیر کشور: گروه‌های امدادی هنوز به محل حادثه نرسیده‌اند

صاحب‌خبر -

شفقنا- برخی اخبار حاکی از آن است که بالگرد حامل رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شده است.

به گزارش شفقنا، تسنیم نوشت: در این کاروان، 3 هلیکوپتر حضور داشته‌اند که دو هلیکوپتر که برخی وزرا و مسئولان در آن حضور داشته‌اند سالم به مقصد رسیده‌اند.

شنیده شده است آیت الله آل‌هاشم خطیب نماز جمعه تبریز، آقای امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و استاندار آذربایجان شرقی نیز در هلیکوپتر حامل رئیس جمهور حضور داشتند.

تسنیم نوشته است که برخی همراهان رئیس جمهور در این بالگرد توانسته‌اند تماسی با مرکز برقرار کنند و بدین جهت امیدواری برای پایان این حادثه بدون تلفات جانی افزایش یافته است.

تلاش گسترده نیروهای امدادی برای جستجوی بالگرد حامل رئیس جمهور

نیروهای امدادی هلال احمر و نیروهای کمکی نظامی و انتظامی از همان ابتدای گزارش سانحه برای بالگرد رئیس جمهور، عملیات گسترده ای را برای یافتن این بالگرد آغاز کرده‌اند.

افراد محلی می گویند که به دلیل فضای مه آلود منطقه، هنوز وضعیت بالگرد مشخص نیست.

آقایان محرابیان و‌ بذرپاش، وزرای نیرو و راه که در بالگردهای دیگر حضور داشته اند، سالم به مقصد رسیده‌اند.

وزیر کشور: گروه‌های امدادی هنوز به محل حادثه بالگرد حامل رییس جمهور نرسیده‌اند

احمد وحیدی، وزیر کشور در گفتگو با شبکه خبر بیان کرد: رئیس جمهور و همراهان وی پس از افتتاح سد خدا آفرین در حال بازگشت با چند بالگرد بودند که یکی از بالگردها به خاطر شرایط آب و هوایی مجبور به فرود سخت می شود.

وی افزود: گروه های امدادی به طرف منطقه حرکت کرده‌اند، ولی با توجه به مه آلود بودن و نامناسب بودن آب و هوا، ممکن است زمان ببرد تا به بالگرد برسند. امیدواریم گروه های امدادی سریع به محل برسند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا ارتباطی با این بالگردها برقرار شده است، گفت: ارتباط بوده، ولی با توجه به اینکه منطقه پیچیده و ارتباطات سخت است، منتظر گروه های امدادی هستیم تا به محل سانحه برسند و اطلاعات بیشتری برای ما ارسال کنند.

این خبر در حال تکمیل است…

تصویر استفاده شده در خبر آرشیوی است. 

نظر شما