شناسهٔ خبر: 66744643 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

هلیکوپتر حامل رئیسی و امیر عبداللهیان دچار سانحه شد

صاحب‌خبر -

تسنیم درخصوص سانحه برای بالگرد حامل رئیسی نوشت: برخی همراهان رئیس جمهور در این بالگرد توانسته اند تماسی با مرکز برقرار کنند و بدین جهت امیدواری برای پایان این حادثه بدون تلفات جانی افزایش یافته است. 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برخی اخبار حاکی از آن است که «بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری در آذربایجان شرقی دچار سانحه شده است.»

آنگونه که تسنیم روایت می‌کند، «برخی همراهان رئیس جمهور در این بالگرد توانسته اند تماسی با مرکز برقرار کنند و بدین جهت امیدواری برای پایان این حادثه بدون تلفات جانی افزایش یافته است.»

تسنیم افزوده «در این کاروان، ۳ هلیکوپتر حضور داشته اند که دو هلیکوپتر که برخی وزرا و مسولان در آن حضور داشته اند سالم به مقصد رسیده اند. شنیده شده است آیت الله آل هاشم امام جمعه تبریز و آقای امیرعبداللهیان وزیر خارجه نیز در هلیکوپتر حامل رییس جمهور حضور داشتند.»

برخی اخبار حاکی از آن است که بالگرد حامل رئیسی، رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شده است. با این حال برخی همراهان رئیس جمهور در این بالگرد توانسته اند تماسی با مرکز برقرار کنند و بدین جهت امیدواری برای پایان این حادثه بدون تلفات جانی افزایش یافته است.پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

برخی اخبار حاکی از آن است که بالگرد حامل رئیسی، رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شده است. گردونه شانس رو بچرخون، s24 ultra برنده شوشروع بازی تبلیغ

به گزارش انتخاب ، با این حال برخی همراهان رئیس جمهور در این بالگرد توانسته اند تماسی با مرکز برقرار کنند و بدین جهت امیدواری برای پایان این حادثه بدون تلفات جانی افزایش یافته است. 

به نوشته تسنیم، در این کاروان، ۳ هلیکوپتر حضور داشته اند که دو هلیکوپتر که برخی وزرا و مسولان در آن حضور داشته اند سالم به مقصد رسیده اند. تبلیغمدیریت حساب‌ها در هر لحظه و هرجا | حسابداری تحت‌وب فرداددرخواست دمو

شنیده شده است آیت الله آل هاشم امام جمعه تبریز و آقای امیرعبداللهیان وزیر خارجه نیز در هلیکوپتر حامل رییس جمهور حضور داشتند.

تکمیلی/

 تلاش تیم های امدادی برای رسیدن به محل سانحه ادامه دارد

صداوسیما گزارش داده تلاش تیم های امدادی برای رسیدن به محل سانحه ادامه دارد.

اخبار تایید نشده از وقوع سانحه برای هلیکوپتر حامل رئیسی در جلفا

صداوسیما در خبری نوشت: اخبار تایید نشده از وقوع سانحه برای هلیکوپتر حامل رئیس جمهور در منطقه جلفا حکایت دارد

فرود سخت برای هلی‌کوپتر حامل رئیس‌جمهور و همراهان؟

صداوسیما نوشت: خبرهای اولیه حاکی از سانحه فرود سخت برای هلیکوپتر حامل رئیس جمهور است .

به دلیل فضای مه آلود منطقه، هنوز وضعیت بالگرد مشخص نیست

طبق گزارش خبرگزاری تسنیم، نیروهای امدادی هلال احمر و نیروهای کمکی نظامی و انتظامی از همان ابتدای گزارش سانحه برای بالگرد رئیس جمهور، عملیات گسترده ای برای یافتن این بالگرد آغاز کرده‌اند. 

افراد محلی میگویند که به دلیل فضای مه آلود منقه، هنوز وضعیت بالگرد مشخص نیست. 

استاندار آذربایجان شرقی، آیت الله آل هاشم و امیر عبداللهیان نیز در بالگرد حامل رئیس جمهور‌ حضور داشته‌اند. 

با توجه به تماس تلفنی یکی از همراهان رئیس جمهور با مرکز که پس از سانحه صورت گرفته، امیدهای فراوانی برای پایان بدون تلفات جانی این واقعه وجود دارد. 

آقایان محرابیان و‌ بذرپاش، وزرای نیرو و راه که در بالگردهای دیگر حضور داشته اند، سالم به مقصد رسیده‌اند. 

معاون عمرانی استانداری آذربایجان شرقی : از ۳ بالگرد یک بالگرد در نزدیکی ورزقان سقوط کرده است

معاون عمرانی استانداری آذربایجان شرقی درباره خبر سقط بالگردی که گفته می‌شود رئیس دولت هم در آن بوده است، گفت: «من هنوز به محل حادثه نرسیده‌ام و از جزییات حادثه اطلاعی ندارم».

به گزارش شرق، ذاکری با بیان اینکه محل حادثه نزدیکی ورزقان است، ادامه داد: «۳ بالگرد بوده که ۲ تای آن به سلامت به زمین نشسته و یکی از آن‌ها سقوط کرده است». 

او با تاکید به اینکه هنوز در مسیر رسیدن به محل حادثه است، گفت: «با توجه به اینکه هنوز به محل حادثه نرسیده ام، از عتعداد و مشخصات مصدومان احتمالی و علت و ابعاد دقیق حادثه اطلاعی ندارم».

نظر شما