شناسهٔ خبر: 66744317 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

بازدید معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از پروژه‌های مهم فرهنگی خراسان جنوبی

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، سید محمد هاشمی، جانشین وزیر و معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، امروز ۳۰ اردیبهشت ماه در سفر به خراسان جنوبی از پروژه‌های مهم فرهنگی استان بازدید کرد.

بازدید از پروژه علامه فرزان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، بازدید از ساختمان خانه فرهنگ و دبیرخانه قرارگاه شهید آوینی از جمله بازدیدهای امروز دکتر هاشمی در بیرجند بود.

صبح امروز دکتر سید محمد هاشمی قائم مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دکتر رمضانی چابک مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت، معاون سیاسی وامنیتی واجتماعی استانداری خراسان جنوبی، مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان جنوبی  و جمعی از همکاران اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان جنوبی در مزار شهدای بیرجند حضور یافتند.

دکتر هاشمی همچنین شب گذشته در مراسم رونمایی از طرح‌های قرارگاه شهید آوینی با حضور استاندار، مسئولین و فعالان فرهنگی هنری شرکت کرد.

حضور در مراسم رونمایی از طرح‌های قرارگاه شهید آوینی با حضور استاندار، مسئولین و فعالان فرهنگی هنری، دیدار با نماینده معزز ولی فقیه در خراسان جنوبی و حضور در مراسم اختتامیه جشنواره مطبوعات شرق کشور از دیگر برنامه‌های وی در بیرجند بود.

برگزاری نشست هم اندیشی قرارگاه شهید آوینی و دیدار با همکاران در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز از دیگر برنامه‌های این سفر است.

 

 

نظر شما