شناسهٔ خبر: 66744086 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

معاون سیاسی استاندار قزوین:

جایگاه رسانه‌های توانمند استان قزوین مدیون تلاش پیشکسوتان است

معاون سیاسی استاندار قزوین: معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین گفت: جایگاه والای رسانه‌های بانشاط و توانمند استان مدیون تلاش پیشکسوتان، فعالان دیروز و امروز و همه کسانی است که عاشقانه و مخلصانه در مسیر آگاهی بخشی گام برداشته اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مراسم بزرگداشت و یادبود خبرنگاران آسمانی قزوین به ابتکار خانه مطبوعات استان با حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ظهر یکشنبه در محل مجتمع فرهنگی ارشاد برگزار شد.

در این مراسم که عباس کاظمی معاون سیاسی امنیتی استانداری، حسین براتی مدیرکل ارشاد، میرزاپور معاون فرهنگی و رسانه‌ای ارشاد، علی فرمانی رئیس شورای شهر قزوین، اعضای شورای شهر قزوین، رئوف پیشدار استاد دانشگاه و جمعی از پیشکسوتان و اهالی رسانه نیز حضور داشتتد از خانواده چهار خبرنگار آسمانی "لیلا امیری"، "مرتضی حداد"، "علی رضایی پور" و "سید مرتضی نصری" تجلیل شد.

عباس کاظمی معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین در این مراسم گفت: از خانه مطبوعات در برگزاری این مراسم تشکر می‌کنیم و توصیه می‌کنیم این برنامه ها تداوم داشته باشد و از کسانی که در زمان حیاتشان منشأ اثر و خدمات ارزشمندی بودند حتما یاد شود.

وی بیان کرد: مراسم یادبود حتما به تقویت روابط سایر همکاران کمک خواهد کرد و قوت قلبی برای خانواده هایی است که عزیز خود را در راه رسانه از دست داده اند.

کاظمی یادآورشد: همه بزرگوارانی که امروز از آنها یادی می شود را می شناختم و بویژه مرحومه امیری از آنجا که در تیم رسانه ستاد اربعین استان بودند می‌توانستیم فعالیت‌های ارزشمندشان را مشاهده کنیم و ایشان با پشتکار و نجابت صحنه‌هایی را در اربعین ثبت و ضبط می کردند که بسیار ارزشمند بود و کاری را هم برای نگارش کتابی از شهید حجت اسدی آغاز کردند که نیمه تمام ماند.

این مدیر یادآورشد: قرار بود در مصاحبه با مرحوم سرکار خانم امیری از شهید اسدی نکاتی را بازگو کنم که ثبت شود اما اجل فرصت نداد و این حسرت برای ما باقی ماند که نتوانستیم در این اثر ارزشمند سهمی داشته باشیم.

وی کار رسانه را بسیار تاثیرگذار و سخت دانست و تصریح کرد: رسانه ها چون قضاوت می‌کنند کار سختی دارند و ما هم از این که در استان رسانه‌های با سابقه و توانمند با حضور پیشکسوتان با تجربه ای حضور دارند خرسندیم و جایگاه والای رسانه‌های استان را مدیون تلاش آنها می دانیم.

در این مراسم تعدادی از خبرنگاران خاطراتی از همکاران آسمانی خود بازگو کردند.

در ادامه از خانواده های چهار فعال رسانه ای که آسمانی شده اند تجلیل شد.

در این مراسم به مناسبت روز روابط عمومی از محمد حسن ارداقیان مدیر سابق روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی به واسطه یک دهه تلاش موثر در عرصه رسانه و اطلاع رسانی تقدیر شد.

انتهای پیام/

نظر شما