شناسهٔ خبر: 66744036 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

دستگیری ۴۰ خرده‌فروش و پلمب ۱۳ پاتوق در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان مشهد از دستگیری ۴۰ خرده‌فروش و پلمب ۱۳ پاتوق مواد افیونی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد چراغ در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در اجرای رسیدگی به مطالبات و خواسته‌های مردمی و در راستای ارتقاء احساس امنیت و ایجاد فضای ناامن برای مجرمان و هنجارشکنان، پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری کلانتری‌ها تعدادی از منازل و پاتوق‌های خرده‌فروشان را در حاشیه شهر مشهد شناسایی کردند.

وی افزود: در این طرح 2روزه مأموران انتظامی ضمن دستگیری 40 خرده‌فروش مواد افیونی، 13 باب منزل و انبار ضایعاتی را که پاتوق توزیع مواد مخدر شده بود، با هماهنگی قضائی پلمب کردند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان مشهد تصریح کرد: در همین راستا 89 معتاد متجاهر و کارتن‌خواب نیز از پاتوق‌های مواد مخدر جمع‌آوری و برای درمان به کمپ‌های بازپروری منتقل شدند.

این مقام انتظامی بیان کرد: در اجرای این طرح بیش از یک کیلوگرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی، 1245 عدد انواع قرص‌های مخدر، 520 میلیون ریال وجه نقد حاصل از فروش مواد مخدر کشف و 3 دستگاه خودروی سواری و 4 دستگاه موتورسیکلت که برای توزیع مواد مخدر استفاده می‌شد، توقیف شد.

جانشین فرمانده انتظامی کلان‌شهر مشهد مبارزه جدی و قاطعانه با توزیع‌کنندگان خرده مواد مخدر در محله‌های حاشیه شهر را از اولویت‌های اصلی برنامه‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان مشهد عنوان کرد و از شهروندان خواست؛ در صورت اطلاع از توزیع و مصرف مواد در محله خود موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن 110 به پلیس اعلام کنند.

انتهای پیام/282/.+

نظر شما