شناسهٔ خبر: 66743887 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: شاتا | لینک خبر

نماینده ویژه وزیر صمت مطرح کرد؛

حمایت از صنایع بزرگ، به صنایع کوچک نیز کمک می‌کند شبکه اطلاع رسانی تولید و تجارت ایران

نماینده ویژه وزیر و رئیس شورای تحول و پیشرفت صنعت، معدن و تجارت، گفت: کمک و مساعدت به مجموعه‌ها و واحدهای تولیدی بزرگ در کشور باعث رونق و توسعه تولید صنایع پایین دستی و حمایت از آن‌ها می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت صمت، «علی گلشنی» نماینده ویژه وزیر و رئیس شورای تحول و پیشرفت صنعت، معدن و تجارت، در حاشیه بازدید از برخی صنایع استان در جمع خبرنگاران بیان کرد: رفع مشکلات صنایع بزرگ به نوعی کمک و حمایت از صنایع پایین دستی است به همین دلیل باید به‌دنبال رفع مشکلات مجموعه‌های بزرگ صنعتی در کشور بود.

وی افزود: اگر مجموعه‌های بزرگ کشور به درستی حمایت شوند پیشران تولید شده و صنایع کوچک را حمایت خواهند کرد.

نماینده ویژه وزیر و رئیس شورای تحول و پیشرفت صنعت، معدن و تجارت در ادامه تاکید کرد: ضروری است گزارشی کامل از ناترازی تامین و مصرف انرژی برای صنایع در استان خوزستان به وزارت صمت ارسال و پیگیری‌های لازم در این خصوص انجام شود.

وی با بیان اینکه صنایع بزرگی در استان فعال هستند که ارزآوری بسیار خوبی برای کشور دارند، خاطرنشان کرد: شرکت فولاد خوزستان یکی از صنایع و شرکت‌های بزرگ کشور است که در اقتصاد ملی بسیار اثرگذار است.

گلشنی در ادامه یادآور شد: امسال اگر روی رفع مشکلات واحدهای بزرگ تمرکز شود، جهش خوبی را در تولید و صادرات خواهیم داشت.

وی صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: ناترازی انرژی از جمله مشکلاتی است که اغلب صنایع با آن درگیر هستند، به‌عنوان مثال این موضوع تا ۵۰ درصد بر تولید شرکت فولاد خوزستان اثرگذار بوده است.

نماینده ویژه وزیر و رئیس شورای تحول و پیشرفت صنعت، معدن و تجارت همچنین گفت: وزارت نیرو نیز در تامین انرژی مورد نیاز صنایع به منظور افزایش تولید و صادرات کمک کند.

انتهای پیام/

نظر شما