شناسهٔ خبر: 66743597 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

استاندار زنجان:

تبلیغات اسلامی نباید دچار روزمرگی شود

استاندار زنجان گفت: تبلیغات اسلامی در اشاعه فرهنگ دینی نقش به‌سزایی دارد و نباید دچار روزمرگی شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، محسن افشارچی، امروز_ یکشنبه سی اردیبهشت- سازمان تبلیغات اسلامی باید کارهای فرهنگی دستگاه‌های دیگر را نیز در اختیار بگیرد، اظهار کرد: این سازمان باید از تمام پتانسیل‌های رسانه‌ای خود در این زمینه استفاده کند.

وی با بیان اینکه سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی، هدایت، سازمان دهی، پشتیبانی، نظارت و تبلیغ از وظایف مهم این سازمان است، افزود: این سازمان نباید در دستگاه‌های دیگر هضم شود بلکه باید به شکلی متفاوت و اثرگذار در حوزه فرهنگ و تبلیغات اسلامی اقدام کند.

استاندار زنجان با اشاره به تعدد وظایف تبلیغات اسلامی گفت: متأسفانه اقدامات صورت گرفته در زمینه تبلیغات دینی آنگونه که باید و شاید عمیق نیست و بیش از آنکه برای مخاطب اقناع کننده باشد به صرف مراسم و جامعه هدف خاصی بسنده می‌شود.

افشارچی ادامه داد: تلاش بر احیا و اشاعه فرهنگ معارف اسلامی، تاریخ تشیع، شناسایی تبلیغات طرف مقابل، انجام مطالعات راهبردی و همکاری با وزارتخانه و سازمان‌ها نیز مورد توجه باشد.

استاندار زنجان با بیان اینکه حدود ۱۸ دستگاه اجرایی در حوزه فرهنگی فعالیت می‌کند و سازمان تبلیغات اسلامی یکی از مهمترین آنها محسوب می‌شود، تصریح کرد: انتظار بر این است حرکت‌های تبلیغات اسلامی در رأس دستگاه‌های تبلیغی و فرهنگی باشد.

استاندار زنجان با بیان اینکه مدیر جدید سازمان تبلیغات اسلامی استان از روزمرگی‌ها به دور باشد و یک نگاه فرادستگاهی بر مجموعه حاکم کند، افزود: این دستگاه فرهنگی باید در اشاعه فرهنگ اسلامی پای کار باشد و در این زمینه اهتمام بورزد.

وی با بیان اینکه امیدواریم طی ماه‌های آینده در حوزه اقتصادی شاهد اتفاقات خوبی باشیم، گفت: مساله فرهنگ و انقلاب اسلامی موضوع مهمی است که نباید از آن غافل بود چرا که بی‌توجهی به آن نتایج ناخوشایندی را به دنبال خواهد داشت.

نظر شما