شناسهٔ خبر: 66743143 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

فعالان رسانه در خط مقدم مقابله با جنگ روانی دشمن هستند

زنجان-فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: فعالان رسانه در خط مقدم مقابله با جنگ روانی دشمن هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جهانبخش کرمی ظهر یکشنبه در گردهمایی مدیران روابط عمومی، رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی بسیج استان زنجان اظهار کرد: از بامداد ۱۰ اردیبهشت سال ۶۱ عملیات بیت‌المقدس آغاز و اوج پیروزی آن در سوم خرداد رقم خورد.

وی با اشاره به اینکه در این عملیات رزمندگان استان زنجان در قالب ۶ گردان خط شکن بودند، یادآور شد: اولین گردانی که وارد خرمشهر شد رزمندگان زنجانی بودند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان تصریح کرد: امروز با جنگ روانی سنگین که دشمنان نظام جمهوری اسلامی آغاز کردند شما فعالان رسانه در خط مقدم و مجاهدینی هستید که از این نظام مقدس و ملت عاشورایی و ارزش‌های اسلامی دفاع می‌کنید.

جمهوری اسلامی ایران جزو کشورهایی است

مدیرکل صدا و سیمای استان زنجان نیز در این همایش اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران جزو کشورهایی است که در آماج حملات رسانه‌ای قرار گرفته و ما وظیفه داریم در این حوزه از کشور دفاع کنیم.

آل‌امین خاطرنشان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب، امروز اثر رسانه از موشک بیشتر است و باید در برگزیدن مضامین و ساختارها رسالت خود در شأن جمهوری اسلامی و مردم را به جا بیاوریم.

وی به مقاومت مردم غزه در برابر مستکبران عنوان کرد: اکنون مقاومت مردم مظلوم غزه در برابر رژیم صهیونیستی قدرت‌نمایی می‌کند.

نظر شما