شناسهٔ خبر: 66742881 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

احداث ۸۳۰۰ پروژه آموزشی در کشور

معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: حدود ۸ هزار و ۳۰۰ پروژه در سطح کشور در حال اجراست که تقریباً ۵۰ درصد این پروژه‌ها با مشارکت خیرین انجام می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، حمیدرضا خان‌محمدی ظهر امروز در بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان گلستان اظهارکرد: شناسایی مناطق محروم و نیازمند پروژه‌های آموزشی از سوی خیران یکی از کمک‌های بزرگ آنان به دولت است.

معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: در برخی از پروژه‌ها که از قبل مانده خیران پروژه‌های نیمه تمام را شناسایی و تکمیل می‌کنند که می‌تواند در توسعه سرانه‌های آموزشی موثر باشد.

وی خاطرنشان کرد: حدود هشت هزار و 300 پروژه در سطح کشور در حال اجرا است که تقریباً 50 درصد این پروژه‌ها با مشارکت خیرین انجام می‌شود.

خان‌محمدی با اشاره به احداث دو هزار و 900 مدرسه در کشور طی سال گذشته، گفت: این تعداد پروژه آموزشی شامل 12 هزار کلاس درس است که تحویل آموزش و پرورش داده شده است.

وی ادامه داد: در 6 ماهه نخست امسال دو هزار مدرسه نیز در قالب 10 هزار کلاس درس جدید در مناطق مختلف کشور به بهره‌برداری خواهد رسید.

معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: بر اساس برنامه زمانبندی تعیین شده تا قبل از آغاز سال تحصیلی ساخت دو هزار پروژه به ظرفیت 10 هزار کلاس درس را به اتمام برسانیم. برای 6 ماهه دوم سال هم ساخت هزار مدرسه با پنج هزار کلاس درس پیش بینی شده است.

انتهای پیام/582

نظر شما