شناسهٔ خبر: 66742828 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس پلیس راهور گیلان:

عدم استفاده از کلاه ایمنی جوان ۲۰ ساله را به کام مرگ کشاند

رشت- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان از تصادف پژو ۲۰۶ با یک دستگاه موتورسیکلت خبر داد و گفت: عدم استفاده از کلاه ایمنی راکب ۲۰ ساله موتورسیکلت را به کام مرگ کشاند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ امیر طالبی با اعلام این خبر اظهار کرد: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف شدید در رشت – منظریه، بلافاصله مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام انتظامی در ادامه افزود: با حضور مأموران پلیس و تیم‌های امدادی در محل حادثه مشخص شد که یک پژو ۲۰۶ به علت بی احتیاطی و گردش به طرز غلط با راکب موتورسیکلت برخورده داشته و راکب موتورسیکلت به علت نداشتن کلاه ایمنی از ناحیه سر دچار جراحات شدید شد.

وی با بیان اینکه در این حادثه شدید راکب موتورسیکلت که جوانی ۲۰ ساله بود به علت عدم استفاده از کلاه ایمنی دچار ضربه مغزی شد خاطرنشان کرد: فرد حادثه دیده به علت وخامت وضعیت عمومی به بیمارستان منتقل که با وجود تلاش تیم پزشکی در بیمارستان فوت کرد

این مقام انتظامی در پایان با تاکید بر لزوم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی اظهار داشت: متأسفانه کمتر از ۲۰ درصد موتورسواران از کلاه ایمنی استفاده می‌کنند و اکثر تصادفات منجر به فوت و یا مجروحیت مربوط به راکبان موتور سوار است.

نظر شما