شناسهٔ خبر: 66741985 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

کاهش ظرفیت بلیط هواپیما تهران استانبول!

صاحب‌خبر -

کاهش ظرفیت بلیط هواپیما تهران استانبول!

شهر استانبول یکی از شهرهای محبوب خارجی برای سفر در میان گردشگران ایرانی است. روزانه پروازهای زیادی از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی به مقصد شهر استانبول انجام می‌شود. بااین‌حال در چند روز اخیر خبرهایی مبنی بر کاهش ظرفیت بلیط هواپیما تهران به استانبول به گوش می‌رسد.

با توجه به افزایش تقاضا برای خرید بلیط هواپیما تهران استانبول، احتمال کاهش ظرفیت فروش بلیط بسیار کم است. اگرچه هنوز هم امکان افزایش مجدد قیمت بلیط پروازهای خارجی وجود دارد. درحال‌حاضر قیمت بلیط پرواز تهران به استانبول با توجه به نوع ایرلاین‌ها متغیر است. بااین‌حال شما می‌توانید با رعایت چند نکته ساده بلیط‌های ارزان‌قیمتی را برای سفر به استانبول بخرید. ما در ادامه درباره این نکات بیش‌تر صحبت می‌کنیم.

قیمت بلیط هواپیما تهران استانبول چقدر است؟

عوامل زیادی در تعیین قیمت بلیط پرواز تهران به استانبول نقش دارند به همین دلیل نمی‌توان قیمت مشخصی را اعلام کرد. نوع ایرلاین، کلاس پروازی، زمان پرواز و زمان خرید بلیط هواپیما تعدادی از  عوامل مؤثر در قیمت‌گذاری بلیط پروازهای خارجی هستند.

بااین‌حال هزینه بلیط تهران به استانبول در تابستان 1403 با ایرلاین‌های داخلی به‌طور متوسط حدود 17 میلیون تومان است. همچنین برای سفر با ایرلاین‌های خارجی نیز به‌طور میانگین باید حدود 23 میلیون تومان هزینه بپردازید. شما برای اطلاع از قیمت دقیق بلیط‌های تهران به استانبول ایرلاین‌های مختلف می‌توانید به سایت علی بابا مراجعه کنید.

چگونه بلیط ارزان‌قیمت تهران استانبول را بخریم؟

با کمی جستجو در اینترنت متوجه خواهید شد که قیمت بلیط هواپیما تهران استانبول متغیر است. گاهی اوقات در همین جستجوهای ساده می‌توان بلیط‌های بسیار ارزان‌قیمتی را برای سفر هوایی به استانبول پیدا کرد ولی آیا راهکاری همیشگی برای خرید بلیط‌های ارزان‌قیمت هواپیما وجود دارد؟ ما به شما توصیه می‌کنیم که برای خرید بلیط ارزان‌قیمت راهکارهای زیر را امتحان کنید.

کاهش ظرفیت بلیط هواپیما تهران استانبول!

به فکر خرید بلیط‌های لحظه آخری باشید.

خرید بلیط‌های لحظه آخری یکی از راه‌ها برای کاهش هزینه‌های سفر است. البته این راهکار فقط به درد کسانی می‌خورد که از قبل برای سفرشان برنامه‌ریزی نکرده‌اند.

اگر سفری برنامه‌ریزی‌شده در پیش دارید؛ دور این نوع بلیط‌ها را خط بکشید زیرا همیشه بلیط‌های لحظه آخری نصیبتان نخواهد شد. در ضمن فراموش نکنید که بلیط‌های لحظه آخری به‌جز قیمت، تفاوت دیگری با بلیط‌های سیستمی یا چارتری ندارند. در واقع بلیط‌هایی که تا چند ساعت مانده به پرواز به فروش نرسیده‌اند، به‌عنوان بلیط لحظه آخری با قیمت مناسب‌تری فروخته می‌شوند.

زمان سفرتان را هوشمندانه‌تر انتخاب کنید.

سفر به استانبول در هر فصلی از سال جذابیت‌های خاص خودش را دارد. بااین‌حال بسیاری از گردشگران برای سفر به استانبول فصل بهار و تابستان را انتخاب می‌کنند. هزینه بلیط هواپیما و اقامت در هتل‌های استانبول در این فصل‌ها گران‌تر است. اگر برای سفر به استانبول عجله‌ای ندارید؛ بهتر است زمان سفرتان را کمی عقب‌تر بیندازید.

اوایل پاییز و اواخر زمستان به دلیل کاهش هزینه‌های سفر، انتخاب‌های بهتری برای سفری مقرون‌به‌صرفه به استانبول هستند. همچنین ماه رمضان هم انتخاب خوب و هیجان‌انگیزی برای سفر به استانبول محسوب می‌شود. در ماه رمضان گردشگران کمتری را در استانبول خواهید دید. همچنین جشنواره‌های فروش به مناسبت عید فطر هم فرصت خوبی برای خرید از استانبول به حساب می‌آيند.

همه سایت‌های معتبر فروش اینترنتی بلیط هواپیما را بررسی کنید.

تعداد سایت‌هایی که به‌صورت آنلاین بلیط‌های هواپیما را می‌فروشند بسیار زیاد هستند. در این بین سایت‌های معتبری مانند سایت علی بابا انتخاب بسیار خوبی برای خرید بلیط‌های ارزان‌قیمت محسوب می‌شوند.

شما با مراجعه به سایت علی بابا و بررسی قیمت بلیط‌ها می‌توانید بلیطی متناسب با بودجه خود از ایرلاین‌های داخلی یا خارجی انتخاب کنید. همه اطلاعات مربوط به پروازهای داخلی و خارجی در این سایت وجود دارد. همچنین شما می‌توانید از طریق همین سایت برای اقامتتان در استانبول هتل هم رزرو کنید.

کاهش ظرفیت بلیط هواپیما تهران استانبول!

بلیط رفت و برگشت را یک‌جا بخرید.

یکی دیگر از نکاتی که می‌تواند به شما در کاهش هزینه‌های سفرتان به استانبول کمک کند، خرید هم‌زمان بلیط رفت و برگشت است. در اغلب مواقع قیمت بلیط رفت و برگشت ارزان‌تر از قیمت بلیط‌های یک‌طرفه است. اگر برای سفرتان برنامه‌ریزی دقیقی دارید؛ این نکته را فراموش نکنید.

بلیط ایرلاین‌های ایرانی را بخرید.

قیمت بلیط‌های ایرلاین‌های ایرانی ارزان‌تر از قیمت بلیط‌های ایرلاین‌های خارجی است. بسیاری از ایرلاین‌های ایرانی مانند ایران ایر، ماهان و قشم ایر به‌صورت روزانه پروازهایی به مقصد استانبول انجام می‌دهند. خدمات این شرکت‌های هواپیمایی راضی‌کننده است و جایگزین خوبی برای ایرلاین‌های خارجی و گران‌قیمت به‌حساب می‌آیند.

خرید بلیط‌های اکونومی را در اولویت قرار دهید.

اگر قصد خرید بلیط‌های پروازهای خارجی را دارید؛ به شما توصیه می‌کنیم بلیط‌های اکونومی را برای سفر به استانبول انتخاب کنید. قیمت بلیط‌های کلاس اکونومی ارزان‌تر از کلاس بیزینس و فرست کلاس است. در ضمن خدمات کلاس اکونومی و بیزینس تفاوت چندانی با هم ندارند. تفاوت این دو کلاس پروازی در نوع صندلی‌های هواپیما است.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

نظر شما