شناسهٔ خبر: 66741852 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

نیازمندی ۱۰۰۰ میلیاردی تاسیسات بیمارستان بهشتی کاشان

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان از نیازمندی ۱۰۰۰ میلیاردی برای بهسازی تاسیسات بیمارستان بهشتی کاشان خبر داد.

صاحب‌خبر -

عباس آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، با بیان اینکه دستگاه سی‌تی آنژیو بخش قبلی در حال خدمت‌رسانی است، اظهار داشت: دستگاه جدید یک سری امکانات جدید‌تری را برای شهروندان فراهم می‌کرد، اما در حال حاضر با یک سری محدودیت‌هایی روبه‌رو هستیم.

وی افزود: سال گذشته به ما سه نیروی رادیولوژیست برای اجرای طرح معرفی شد، اما هیچ کدام از آنان حضور پیدا نکردند و علی‌رغم نامه‌نگاری‌ها اما شروع به‌کار نکردند و به بهانه بیماری آن نیرو محل خدمت خود را تغییر دادند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه پمپ انژکتور، ابراز داشت: خدمات سی‌تی آنژیو انجام می‌شود، اما برخی خدمات نظیر سی‌تی آنژیو قلب با راه‌اندازی این دستگاه امکان‌پذیر می‌شود که از مراجعه شهروندان به استان‌های دیگر بی‌نیاز می‌شوند.

وی گفت: پرسنل دستگاه جدید سی‌تی آنژیو مشخص و آموزش لازم را دیدند و تجهیزات مورد نیاز آن نظیر یو پی اس نیز تامین شده و مجوزها از سوی سازمان انرژی اتمی نیز اخذ شده و امیدواریم در روزهای آتی شاهد راه‌اندازی این دستگاه باشیم.

آزادی با بیان اینکه بهسازی، نوسازی تاسیسات بیمارستان شهید بهشتی کاشان یک هزار میلیارد تومان نیاز دارد، تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته و با هماهنگی‌های انجام شده از سوی استاندار اصفهان مقرر شده است تا با اخذ بودجه از ردیف‌های ملی جذب شود.

وی با بیان اینکه بیمارستان شهید بهشتی کاشان سال گذشته 150 هزار خدمت به بیماران و شهروندان ارائه کرده است، تاکید کرد: از بین این خدمات امکان نارضایتی وجود دارد که قطعا در صورت قصور پرسنل با افراد برابر مقررات برخورد می‌شود.

معاون درمان دانشگاه شهید بهشتی کاشان با بیان اینکه بیمارستان امام حسن جایگزین بیمارستان سیدالشهدا شهرستان آران و بیدگل است، افزود: ساخت و تجهیز بیمارستان نیمی از مسیر است در حالی که نیم دیگری از آن تامین نیروی انسانی مورد نیاز است.

وی با بیان اینکه خیران خوشبختانه پای کار شبکه بهداشت و درمان هستند، ابراز داشت: دانشگاه علوم پزشکی کاشتن در زمینه تامین نیروی پرستار دغدغه جدی داریم در حالی که جلساتی را با وزارتخانه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور در تامین نیروی انسانی داشتیم.

انتهای پیام/801/

نظر شما