شناسهٔ خبر: 66740970 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: میراث آریا | لینک خبر

نمایش آثار صنایع‌دستی هنرمند گلستانی در هشتی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی

ابوالفضل آذری

نمایشگاه صنایع‌دستی آثار معصومه غضنفری هنرمند رشته رودوزی‌های الحاقی استان گلستان در هشتی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برپاشده است.

صاحب‌خبر -

به‌گزارش میراث‌آریا، مریم حاجی‌ابراهیمی معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان گلستان با اشاره به برپایی نمایشگاه این هنرمند در محل سختمان وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، گفت: این محل در وزارتخانه به‌صورت دوره‌ای در اختیار هنرمندان شاخص کشور در راستای معرفی و فروش محصولات قرار می‌گیرد.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی گلستان بیان کرد: این محل از تاریخ ۲۹ اردیبهشت الی ۲ خردادماه سال جاری در اختیار معصومه غضنفری هنرمند رشته رودوزی‌های الحاقی گرگان خواهد بود.

او خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند در طول ایام این هفته، از ساعت ۸ الی ۱۳، برای بازدید از این نمایشگاه به ساختمان مرکزی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، واقع در خیابان آزادی، تقاطع بزرگراه یادگار امام، مراجعه کنند.

حاجی‌ابراهیمی اظهار امیدواری کرد نمایش این آثار بتواند برای توسعه و ترویج صنایع‌دستی استان، اتفاقات خوبی را رقم بزند و به‌خوبی آثار شاخص صنایع‌دستی استان گلستان معرفی شوند.

انتهای پیام/

نظر شما