شناسهٔ خبر: 66739868 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: سینا | لینک خبر

حضور 16 کشور خارجی در «ایران‌ هلث 1403»

صاحب‌خبر -
نمایشگاه ایران هلث 1403 علاوه بر حضور شرکت‌ها و فعالان داخلی حوزه سلامت، میزبان 200 نفر در قالب هیئت‌های تجاری از 16 کشور دنیا است.

به گزارش سینا از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان، نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث که هر ساله با هدف معرفی و عرضه تازه‌ترین و فناورانه‌ترین محصولات حوزه سلامت برگزار می‌شود، امسال با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزارت صمت، توسط پارک فناوری پردیس برگزار شده است.

این رویداد فناورانه، میزبان شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، برگزاری کارگاه‌های تخصصی و نشست‌های کسب و کارها است. این رویداد فناورانه، عمدتاً با هدف توسعه بازار این محصولات، بیان آخرین تجربیات و دستاوردها، همچنین پیوند نیازهای فناورانه این صنعت به فناوران و شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار می‌شود.

از نقاط برجسته ایران‌هلث امسال، حضور بیش از 615 شرکت فعال در حوزه سلامت است که در زمینه‌های گوناگون تجهیزات پزشکی، اقلام مصرفی حوزه سلامت، تجهیزات تست و خدمات این حوزه فعالیت دارند. این رویداد در سال جاری همچنین میزبان 200 نفر در قالب هیئت‌های تجاری و فناورانه از 16 کشور دنیا است که این حضور، فرصتی را برای تعامل هرچه بیش‌تر میان فعالان شرکت‌های داخلی و طرف‌های خارجی فراهم می‌کند.

ایران هلث، بزرگترین رویداد حوزه سلامت است و علاوه بر اینکه ویترین توانمندی‌های سلامت کشور است، فرصت مناسبی است تا شرکت‌ها به فرصت‌های سرمایه گذاری و بازار دسترسی پیدا کنند.

کشورهای ایتالیا، اسپانیا، سویس، هند، هلند، بلژیک، تایلند، فرانسه، کره جنوبی، ژاپن، چین و روسیه را از جمله کشورهای حاضر در این نمایشگاه هستند. همچنین دو کشور چین و روسیه علا‌وه بر حضور، پاویونی نیز در این نمایشگاه برپا کرده‌اند.

یکی از تفاوت‌های این دوره از نمایشگاه نسبت به سایر دوره ها، حضور شرکت های مهمان است که نسبت به سال‌های قبل ۳۵ درصد رشد نشان می دهد. همچنین تعداد محصولات عرضه شده رشد دارد.

گفتنی است نمایشگاه ایران‌هلث از 29 اردیبهشت تا 1 خرداد ماه سال جاری میزبان شرکت‌ها، دانشگاهیان و پژوهشگران، فعالان سلامت، هیئت‌های تجاری داخلی و خارجی و دیگر علاقمندان این حوزه است.

نظر شما