شناسهٔ خبر: 66739325 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک تاکید کرد

روابط عمومی‌ها سرپنجه‌های جبهه جهاد تبیین/ لزوم تقویت ساختاری، کیفی و کمی روابط عمومی در سازمان

سرهنگ پاسدار محمد مهجوری گفت: در شرایط فعلی دشمن با عملیات روانی پیچیده و جنگ شناختی به دنبال تضعیف باورها و حرکت رو به جلو انقلاب اسلامی است، روابط عمومی می‌تواند که به صورت هنرمندانه بایستی در صحنه و میدان حضور داشته باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار محمد مهجوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک با حضور در معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه روح‌الله روز روابط عمومی و ارتباطات را تبریک گفت.

سرهنگ مهجوری گفت: تبیین حقایق و جلوگیری از تحریف یکی از مأموریت‌های اصلی و اساسی روابط عمومی محسوب می ‌ود که بایستی برای اجرای آن برنامه‌ریزی کاربردی داشت.

وی افزود: در شرایط فعلی دشمن با عملیات روانی پیچیده و جنگ شناختی به دنبال تضعیف باورها و حرکت رو به جلو انقلاب اسلامی است، روابط عمومی می‌تواند که به صورت هنرمندانه بایستی در صحنه و میدان حضور داشته باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک بیان کرد: امروز شاهد اتفاقات و رویدادهای مختلف و برجسته‌ای در سطح بسیج هستیم که بایستی با هنر و شگردهای جدید بتوانیم آن را به اطلاع عموم برسانیم.

سرهنگ مهجوری خاطرنشان کرد: امیدواریم باهم افزایی و همراهی بتوانیم شاهد اتفاقات خوبی در سطح رسانه‌ها و توان بالقوه روابط عمومی در این حوزه باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما