شناسهٔ خبر: 66739283 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

برچسب‌ها بیشتر بخوانید نظر شما آخرین اخبار وبگردی

گوشی جدید شیائومی با نمایشگر بزرگ رونمایی شد

اکنون چهار مدل برای سری ردمی نوت ۱۳ معرفی شده است، نسخه استاندارد، نسخه پرو، پرو پلاس و R-Pro. حالا این برند زیرمجموعه شیائومی از گوشی جدیدی با نام ردمی نوت ۱۳R رونمایی کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، ردمی نوت ۱۳R مانند مدل نسل قبلی خود (ردمی نوت ۱۲R)، دارای نمایشگر ۶٫۷۹ اینچی LCD با وضوح +FHD و حداکثر روشنایی ۵۵۰ نیت است. البته نرخ تازه‌سازی تصویر آن تطبیقی شده و از ۹۰ هرتز به ۱۲۰ هرتز ارتقا پیدا کرده است. حسگر اثر انگشت گوشی نیز درون دکمه پاور تعبیه شده است.

از نظر دوربین‌ها نیز همه‌چیز مانند نسل قبلی است. ردمی نوت ۱۳R از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد که یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی با آن همراه شده است. برای عکس‌های سلفی و تماس‌های ویدیویی نیز یک سنسور ۸ مگاپیکسلی در جلوی دستگاه وجود دارد (نسخه قبلی دارای سنسور سلفی ۵ مگاپیکسلی بود).

در داخل، این دستگاه به چیپ اسنپدرگوان ۴ نسل ۲ مجهز شده است و توسط حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و حداکثر ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. باتری ۵۰۳۰ میلی‌آمپرساعتی از دیگر مشخصات این دستگاه است که از شارژ سریع ۳۳ وات پشتیبانی می‌کند.

از نظر نرم‌افزار، ردمی نوت‌ ۱۳R سیستم‌عامل HyperOS مبتنی بر اندروید ۱۴ را اجرا می‌کند.

ردمی نوت ۱۳R در رنگ‌های نقره‌ای، مشکی و آبی در دسترس است. قیمت این دستگاه برای نسخه پایه با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی حدود ۱۹۳ دلاراست. نسخه دارای ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی آن نیز برچسب قیمت حدود ۳۰۴ دلاری را به همراه دارد.

برچسب‌ها:

نظر شما