شناسهٔ خبر: 66739178 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان:

وظیفه رسانه روشن‌گری است

مریم نوری

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: وظیفه رسانه روشن‌گری است و با هم‌افزایی می‌توان به اهداف مورد نظر دست یافت.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام حسن بیگدلی امروز (یک‌شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه) در همایش گرامیداشت روز روابط عمومی و ارتباطات با بیان اینکه رسانه ظرفیت بسیار بالایی در اطلاع‌رسانی دارد و در طول تاریخ به انحای مختلف این کار انجام شده است. در واقعه عاشورا حضرت زینب (س) با استفاده از این ظرفیت پیام کربلا و قیام امام حسین (ع) را به تاریخ مخابره کرد و در ادوار مختلف همچون هشت سال جنگ تحمیلی نیز شاهد بودیم که این ابزار تا چه حد توانست جانفشانی‌های رزمندگان را به اطلاع عموم برساند.

وی تصریح کرد: بنا به تاکیدات دین مبین اسلام ارتباط گیری مورد تاکید است و بر موضوع اجتماع تاکید زیادی شده است؛ چرا که اجتماعی زیستن در ذات بشر است و ارتباط نقش موثر رابطه بین جامعه را مشخص می‌کند. در قرآن به این موضوع در ۴ محور علمی، عاطفی، مالی و معنوی اشاره شده است که نشان از اهمیت آن دارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان، ارتباط‌گیری درست نقش تبیین را برعهده دارد و رسانه‌ها در کنار روابط‌عمومی‌ها به این وظیفه عمل می‌کنند. قطعا هم‌افزایی عامل اصلی در پیروزی در هر میدان است و با بیان توانمندی‌ها قطعا شاهد عزتمندی بیشتر ایران خواهیم بود.

در ادامه فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه دشمنان انقلاب و نظام جنگ روانی سنگینی را علیه اسلام، انقلاب و نظام آغاز کرده‌اند، گفت: امروز رسانه‌ها در خط مقدم جنگ نرم با آنها قرار دارند.

سردار جهانبخش کرمی ضمن تبریک روز روابط عمومی، افزود: برای مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمنان باید از همه ظرفیت‌ها برای جهاد تبیین و روشنگری استفاده کنیم.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه زمانی رزمندگان در جبهه‌ها از خاک کشور دفاع کردند، گفت: امروز خبرنگاران در زمینه دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی در جبهه فرهنگ، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی در جامعه فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام

نظر شما