شناسهٔ خبر: 66738966 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بازداشت مالخران یک پاساژ موبایل‌فروشی در تهران

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۷ متصدی یک مغازه که مالخری تلفن‌های همراه می‌پرداختند خبر داد و گفت: در این عملیات پلیسی ۴۵ مال‌باخته شناسایی شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار علی ولیپور گودرزی؛ رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: با وقوع چند فقره سرقت در سطح خیابان‌های تهران با اقدامات اطلاعاتی کارآگاهان اداره هجدهم مشخص شد که سارقان پس از موبایل قاپی، گوشی‌های سرقتی را به یک مغازه در پاساژی موبایل‌فروشی در محدوده خیابان جمهوری می‌فروشند.

وی افزود: بدین ترتیب شناسایی مالخر یا  مالخران و مخفیگاه آنها در دستور کار کاراگاهان قرار گرفت و  پس از تحقیقات پلیسی، مشخص شد که 7 مالخر گوشی‌های سرقتی را از سارقان خریداری و پس از اوراق کردن،   قطعات آن را برای  استفاده در گوشی های تعمیری می‌فروشند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ عنوان کرد: کارآگاهان در گام بعدی با هماهنگی‌های لازم با مقام قضائی برای دستگیری متهمان و بازرسی از مخفیگاه‌ مورد نظر وارد عمل شدند و متهمان را دستگیر کنند.

سردار گودرزی ادامه داد: در بررسی از مخفیگاه متهمان، تعداد 43 دستگاه انواع گوشی‌های مختلف آیفون، تعداد 9 قطعه ال.سی.دی، 9 عدد باطری، 18 قطعه دوربین، 26 قطعه برد، 8 عدد خشاب سیمکارت 21 دستگاه گوشی اوراق، 10قطعه دوربین، 7 قطعه برد گوشی کشف و  مال‌باختگان  45 دستگاه گوشی مسروقه شناسایی شد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت با تاکید اینکه نیروهای خدوم انتظامی اجازه جولان به سارقان را نداده و با قانون‌شکنان مقابله می‌کنند، افزود: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای شناسایی سایر شکات احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره 18 پلیس آگاهی قرار گرفتند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما