شناسهٔ خبر: 66738300 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

مدیر عامل شرکت نفت:

صادرات نفت ایران ۲۵۰ درصد اضافه یافت

مدیرعامل شرکت نفت ایران در اختتامیه رویداد رسانه ای جام امید عنوان کرد: امروز تولید نفت ما ۷۰ درصد رشد کرده و متعاقبا صادرات نفت ما به ۲۵۰ درصد افزایش یافته است و این در شرایط سخت تحریم بوده است.

صاحب‌خبر -

 

خسته مهر با بیان اینکه در سال گذشته ۳۶ میلیارد دلار میعانات نفتی صادر نموده ایم، افزود: صنعت نفت دربالا وظیفه اش تولید ثروت است ودرپایین دست باید ارزش بیافریند. پتانسیل های جمهوری اسلامی بسیار زیاد است و اگر کشورهای منطقه از ستاوردهای ما استفاده کنند مایه افتخار است.

وی تاکید کرد: از ویژگی‌ها مهم صنعت نفت این است که پیشران اقتصاد کشور است، از دیگر ویژگیهای صنعت نفت این است که فناور و علمی است‌ و البته این صنعت جهادی است که اگر بخواهیم این صنعت را متحول کنیم باید جهادی کار کنیم.

مدیرعامل شرکت نفت ایران عنوان کرد: سوال است که دولت سیزدهم درزمینه نفت و گاز چه کرده است که باید گفت در دو دولت گذشته ۱۳ میلیارد دلار سرمایه گذاری شده اما در دولت فعلی بیش از ۱۵ میلیارد دلار سرمایه گذاری شده است.

خجسته مهر افزود: فشار افزایی در پارس جنوبی دستاوردهای مهمی برای کشورمان دارد و حدود ۳ میلیارد میعانات گازی به تولید ما اضافه می شود که علاوه بر این، بزودی شاهد قراردادهای انبوه خواهیم بود.

#پیشرفت_ایران

#رسانه_امید_آفرین

#جام_رسانه_امید

#ایلام_قهرمان

#ایلام_پایتخت_خادمین_اربعین_حسینی

#گروه_رسانه_ای_پویاخبر

نظر شما