شناسهٔ خبر: 66738263 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

آیین اختتامیه چهاردهمین رویداد فرهنگی هنری ماه هشتم در کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار می‌شود

آیین اختتامیه چهاردهمین رویداد فرهنگی هنری ماه هشتم را هم‌زمان با برپایی آیین گرامی‌داشت میلاد امام رضا علیه‌السلام برگزار می‌کند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - هم‌زمان با برپایی آیین اختتامیه چهاردهمین رویداد فرهنگی هنری ماه هشتم در روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۱۰، آثار کارگاه تصویرسازی قصه‌های امام رضا علیه‌السلام و کتاب «هنر تذهیب در عصر قاجاری (دوره ناصری و مظفری)» در بزرگ‌ترین موقوفه فرهنگی ایران رونمایی خواهد شد. بازدید از نمایشگاه‌های آثار کهن و معاصر تذهیب از دیگر برنامه‌های این آیین جشن خواهد بود.

چهاردهمین رویداد فرهنگی هنری ماه هشتم با الگوگیری از اندیشه و سیره حضرت رضا علیه‌السلام به عنوان عنصر نجات‌بخش بشریت و هدایت‌گر انسان‌ها در عرصه‌های گوناگون از ۲۱ اردیبهشت تا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار شد. مجموعه‌ای گسترده از برنامه‌های آیینی، نشست‌های تخصصی، کارگاه‌های عملی، نمایشگاه‌ها و تور‌های ویژه در این رویداد فرهنگی هنری به اجرا درآمد.

کتابخانه و موزه ملی ملک دوستداران فرهنگ و هنر را به حضور در آیین گرامی‌داشت میلاد امام رضا علیه‌السلام و مراسم اختتامیه چهاردهمین رویداد فرهنگی هنری ماه هشتم در ساختمان این موقوفه به نشانی «تهران، خیابان امام خمینی، خیابان سی تیر، خیابان یارجانی، خیابان ملل متحد (میدان مشق) کتابخانه و موزه ملی ملک» فرامی‌خواند. علاقه‌مندان به حضور در این برنامه در صورت تمایل به حضور، برای دریافت آگاهی‌های بیش‌تر و هماهنگی می‌توانند با شماره تلفن ۶۶۷۵۱۲۹۱-۰۲۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

نظر شما