شناسهٔ خبر: 66738135 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رپورتاژ آگهی

راه های مراقبت و بالا بردن عمر صندلی اداری

راه های مراقبت و بالا بردن عمر صندلی اداری که در مقاله به بررسی راه ها و بهترین برند برای خرید میپردازیم.

صاحب‌خبر -

یکی از پر آسیب ترین صنعت دکوراسیون اداری، صندلی اداری میباشد که در این مقاله قصد معرفی کردن صندلی اداری و آموزش بالا بردن عمر صندلی کار را بیان کنیم.

صندلی اداری چیست

صندلی اداری یا همان صندلی کار صندلی میباشد که مناسب برای کار کردن در اداره جات ها و اماکن تجاری است به گونه ای که دارای ظاهر اداری و دارای امکاناتی میباشد که در سر کار استفاده میشود مثل تنظیم ارتفاع صندلی ، تنظیم پشتی صندلی و ...... که در نهایت باید علاوه بر این ها ارگونومی باشد تا بتواند یک فرد در طول روز که حدود 8 ساعت کار میکند آسیب جسمانی به بدنش وارد نشود.

مراقبت از صندلی اداری

مراقبت از صندلی اداری

در ادامه چند مورد از راه های مراقبت از صندلی اداری را بیان میکنیم که انجام دادن تمامی کار ها باعث میشود تا صندلی شما بهتر بماند.

1- اصولی تمیز کردن صندلی

همیشه سعی کنید صندلی خود را با دستمال خشک و یا دستمال خیس تمیز کنید و صندلی اداری را با آب مستقیم تمیز نکنید زیرا به ابر و فوم آسیب میرساند و خاصیت برگشت پذیری خود را از دست میدهد.

2- گذاشتن صندلی در جای مناسب

گاهی ممکن است صندلی در مرکز گرما و یا مرکز نور آفتاب قرار گرفته باشد که باعث میشود بعد از چند ماه چرم پوسته کند و یا رنگ خود را از دست بدهد پس سعی کند بقل رادیاتور قرار ندهید و ترجیحا بقل پنجره قرار ندهید تا نور آفتاب به آن کامل نخورد.

3- حواسمان به اشیا تیز باشد

یکی دیگر آسیب صندلی ها پاره شدن چرم است که به دو علت اصلی میتواند پدید آید که اولین مورد این است که اشیا تیز مثل چاقو و یا کاتر به آن بخورد یا کلا اشیا تیز به آن بخورد و باعث شود چرم کلا از دست رود، دومین مورد این است فضای مناسب برای صندلی اداری در نظر گرفته نمیشود و باعث میگردد تا چرم صندلی به دیوار بخورد و همین امر باعث پاره شدن صندلی در هنگام حرکت گردد

4- ضربه خوردن صندلی اداری

در مرحله آخر سعی کنید صندلی را به جایی ضربه نزنید و بصورت ارتجاعی روی صندلی نشینید تا به جک و چرخ آسیب نرساند و از صندلی خود مراقبت کنید.

راه های بالا بردن عمر صندلی

تمامی قطعات صندلی قابل تعویض است که از جمله قطعات تعویضی میتوان به ( چرخ - جک - پایه - مکانیزم - کلاف - مغزی - چرم ) اشاره که بعضی از کار هار در خانه میتوان انجام داد اما بعضی از تعویضی ها نیازمند انجام شدن در کارگاه تولیدی صندلی اداری است و کار راحتی نیست اما شما میتوانید با مراجعه به سایت فضاسیستم از آموزش های تعویض قطعات صندلی در خانه را آموزش ببینید.

انتخاب برند مناسب صندلی اداری

انتخاب برند مناسب صندلی اداری

اما مهمترین عمل و علل اصلی برمیگردد که شما از چه برندی صندلی اداری خود را خریداری کردید بی شک هر چه برند معتبر تر و از قطعات بهتر در صندلی ها کار کرده باشد باعث میگردد عمر مفید صندلی شما بالا رود و نیاز به مراقبت نداشته باشد که این امر در تمامی قطعات صندلی تاثیر گذار است که در توضیخات بعدی بهترین برند را معرفی میکنیم.

بهترین برند و خرید صندلی اداری

پس در پایان توضیحات میتوان فهمید که انتخاب برند درست میتواند از تمامی مراقبت ها خیلی شما را راحت کنید که یکی از برند های مطرح در صنعت مبلمان گروه تولیدی مبلمان اداری فضاسیستم است که بهره گیری از مواد اولیه با کیفیت و با استفاده از افراد مجرب در تولید کار هار باعث شده تا عمر محصولات بالا رود همچنین صندلی های فضاسیستم تمامی آنها دارای گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.

نظر شما