شناسهٔ خبر: 66737146 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون تکواندو | لینک خبر

با برگزاری اولین جلسه روابط عمومی شهرستان ها اصلانی گفت:

دیگر استان ها از عملکرد روابط عمومی البرز الگو برداری میکنند

برای نخستین بار جلسه مسئولین هیات و مسئولین روابط عمومی شهرستان ها در خانه تکواندو البرز برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان البرز،به مناسبت ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی مسئولین هیات و رابط عمومی استان با روابط عمومی شهرستان ها دیدار و گفتگو داشتند.
در این نشست فرهاد اصلانی دبیر هیات تکواندو ضمن عرض تبریک به روابط عمومی استان به مناسبت انتخاب بهترین روابط عمومی کشور  برای دومین سال پیاپی گفت:قدران زحمات این کمیته هستیم،خوشبختانه عملکرد روابط عمومی آنگونه بوده است که به عنوان الگویی برای روابط عمومی های کشور قلمداد می شود.
وی ادامه داد: از مسئولین روابط عمومی شهرستان ها میخواهم ضمن هماهنگی با روابط عمومی استان،از فعالیت های انجام شده الگوبرداری نمایند و برای نخستین بار بتوانیم این حوزه مهم و تاثیرگذار را در همه شهرستان ها فعال نماییم.
اصلانی افزود: حوزه روابط عمومی و رسانه بسیار مهم و پر اهمیت است به همین دلیل مایلیم شهرستان ها هم در این بخش خوب و قوی عمل نمایند.
در بخش دیگر این جلسه اسماعیل قمی مسئول روابط عمومی استان ضمن تبریک فرا رسیدن روز روابط عمومی از حمایت های مسئولین هیات قدردانی کرد .
وی در ادامه از اعضاء روابط عمومی استان که در انتخاب روابط عمومی برتر نقش داشتند نیز تشکر کرد.
قمی افزود: از همه مسئولین روابط عمومی شهرستان ها میخواهیم از همه بضاعت شهرستان در عرصه رسانه استفاده نمایند ما نیز در هیات استان با همه توانمان در کنار شما عزیزان خواهیم بود.
مسئول روابط عمومی استان تصریح کرد: مقرر گردیده است کارگاه های آموزشی و کاربردی را در این حوزه برگزار نماییم تا با آموزش های لازم از توان و ظرفیت روابط عمومی شهرستان ها استفاده نماییم و باری از  روی دوش روابط عمومی استان برداشته شود تا با همکاری یکدیگر اتفاقات خوبی را برای تکواندو البرز رقم بزنیم.

نظر شما