شناسهٔ خبر: 66736172 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

قاضی‌زاده هاشمی در صحن مجلس:

خسارات سیل مشهد به سرعت برآورد شود

زهرا علیدادی

نماینده مردم فریمان در مجلس گفت: باید به سرعت خسارات ناشی از سیل در خراسان رضوی برآورد شود و اعتبارات لازم برای رفع آن تخصیص داده شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سیداحسان قاضی زاده هاشمی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار کرد: حادثه سیل اخیر در خراسان رضوی باعث درگذشت تعدادی از هموطنان مان شد و از سوی دیگر خسارت های زیادی به شهرستان های فریمان، سرخس، احمدآباد و رضویه وارد شده است.

وی بیان کرد: در حال حاضر راه ارتباطی ۵۲ روستا و آب شرب روستاهای زیادی از خراسان رضوی قطع شده است. متاسفانه به بخش کشاورزی، دامداری و باغداری استان هم آسیب زیادی وارد شده و باید به سرعت تمام این خسارت ها استخراج شود و اعتبارات برای رفع این خسارات جابجا شود.

نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سفر چند ساعته وزیر کشور به استان خراسان رضوی برای بازدید از مناطق سیل زده کافی نیست و انتظار می رود که خسارات ناشی از سیل به طور دقیق برآورد شده و اعتبارات لازم برای جبران این خسارات تخصیص داده شود.

قاضی زاده هاشمی در ادامه گفت: متاسفانه احداث بندهای دستی و غیرکارشناسی منجر به تشدید سیل شد. از سوی دیگر ویلاسازی در مجاورت رودخانه ها و عدم نظارت بر این ساخت و سازها باعث شد که شاهد جان باختن تعدادی از هموطنان مان در این حادثه باشیم.

نظر شما