شناسهٔ خبر: 66736112 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رسول اسدی در گفت و گو با مهر:

جوایز دلاری رکابزنان درتورهای بین‌المللی ایران نقدی پرداخت شد

رییس فدراسیون دوچرخه سواری با تاکید بر اینکه اجازه نمی‌دهیم مشکلات قبلی در مسیر برگزاری تورهای بین‌المللی تکرار شود، از پرداخت جوایز دلاری تیم‌ها و رکابزنان برتر به صورت نقدی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، فدراسیون دوچرخه سواری همان طوری که وعده داده بود به دنبال احیای تورهای بین المللی در بخش جاده است و در همین مسیر تور بین المللی خزر را بعد از ده سال وقفه دوباره استارت زد و این بار این تور با حضور سه کشور برگزار شد.

به فاصله یک روز بعد از این تور، تور بین المللی البرز هم در رده سنی جوانان برنامه ریزی شده تا این دو تور در صورت تداوم در سالهای آینده بتواند خلا عدم برگزاری این گونه رقابت ها را در داخل کشور در این رده سنی را جبران کرده و مسیر آماده سازی خوبی برای رده های پایه باشد.

اما در کنار برگزاری این تور یکی از دغدغه های همیشگی ایران تامین اعتبارات است. بخش از بدهی ۳۸ هزار یورویی ایران به اتحادیه جهانی دوچرخه سواری مربوط به عدم پرداخت جوایز تورهای بین المللی برگزار شده در داخل ایران است.

رسول اسدی رییس فدراسیون دوچرخه سواری در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص برگزاری این دو تور بین المللی گفت: برگزاری این دو تور شروع خوبی بود. برای سال اول و بعد از ده سال وقفه شرکت کردن سه تیم خارجی خوب بود. به تور خزر از نظر برگزاری نمره قبولی می دهم.

وی افزود: این تور با همکاری فدراسیون و هیات مازندران برگزار شد. بخش فنی را فدراسیون برعهده گرفت و بحث میزبانی و فضا و … را هیات به سرانجام رساند. ما برای حضور تیم های خارجی تعهد داده بودیم و به تعهد مان عمل کردیم. همین طور در بخش فنی اقدامات لازم را انجام دادیم و همکاری خوبی با استان داشتیم.

وی ادامه داد: بلافاصله بعد از این تور، تور بین المللی البرز را در رده سنی جوانان برگزار خواهیم کرد. به نظرم برگزاری این دو رویداد می تواند در آینده به سود رکابزنان جوان ما باشد.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر مبنی بر اینکه «فدراسیون برای اینکه دیگر به مشکلات عدم پرداخت جوایز دلاری تیم ها در تورهای بین المللی برخورد نکند چه تدبیری کرده است؟» هم گفت: ما دیگر نمی گذاریم مشکلات قبل به وجود بیاید.

وی تاکید کرد: من در برگزاری تور بین المللی آذربایجان سالها همکاری کرده ام و تجربه برگزاری تورها را داریم. دیگر نمی گذاریم مشکلات و بدهی های قبلی بوجود بیاید و در همین راستا اعتبارات ارزی این تور از قبل مهیا شده بود.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری ادامه داد: رکابزنان برتر یک روز بعد از این تور جوایز دلاری خود را نقدی دریافت کردند.

نظر شما