شناسهٔ خبر: 66735119 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

بودجه‌ها برای «سینما آزادی» هدر می‌روند!؟

خبر رسیده که سالن‌های جدید سینما آزادی تخریب و مجدد در حال بازسازی است. این بدان معنی است که تمام بودجه هزینه شده قبلی به دلیل بی‌کفایتی و ناکارآمدی به هدر رفته و سالن‌ها مجدد بازسازی می‌شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، پس از انتشار گزارش خبرگزاری فارس درباره بازسازی «سینما آزادی» (اینجا) با تیتر «افتتاح صوری یا ظرفیت واقعی» به این موضوع پرداختند و اعلام کردند مسئولان این سینما برای نوسازی و اضافه کردن سالن هیچ مناقصه‌ای برگزار نکرده‌اند.

همچنین مدیران حوزه هنری در مصاحبه‌های متعدد اعلام کرده بودند سینما آزادی پیش از عید به چرخه اکران برمی‌گردد و از محل فروش نوروزی بخشی از هزینه‌های نوسازی جبران خواهد شد اما دو ماه از سال جدید می‌گذرد و همچنان این سالن‌ها به چرخه اکران اضافه نشده‌اند. دلیل این موضوع هم عدم نوسازی استاندارد در این سینماها اعلام شده‌است و گویا وزارت ارشاد به دلیل عدم رعایت این استانداردها مجوزهای لازم را به سینما آزادی نداده‌است.

حالا خبر رسیده که سالن‌های جدید سینما آزادی به دلیل عدم رعایت استانداردهای لازم، مجدد در حال تخریب و بازسازی است. این بدان معنی است که تمام بودجه هزینه شده قبلی به هدر رفته و سالن‌ها باید مجدد بازسازی شوند.

با این روند مشخص نیست آیا سالن‌های آزادی تا اکران تابستان سینماها آماده بهره‌برداری می‌شود یا نه.

مشرق آماده انعکاس توضیحات و پاسخ احتمالی مسوولان ذیربط در این پروژه است.

برچسب‌ها:

نظر شما