شناسهٔ خبر: 66733114 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

در مدرسه علمیه فاطمة الزهرا (س) ساوه مطرح شد:

فروپاشی خانواده قدرت کشورهای اروپایی را تضعیف کرده است

حوزه/ استاد حوزه علمیه خواهران استان مرکزی گفت: فروپاشی خانواده ها و از دست دادن نسل جوان، قدرت کشورهای اروپایی را تضعیف کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، به مناسبت هفته جمعیت، صبح امروز نشستی با سخنرانی خانم خرم، از اساتید مدارس علمیه شهرستان ساوه و با حضور طلاب و اساتید مدرسه علمیه فاطمه الزهرا (س) این شهرستان برگزار شد.

در این نشست، خانم خرم به بحث جریان شناختی تحولات جمعیتی پرداخت و گفت: این روند و جریان از تحولات کشورهای غربی بعد از انقلاب جنسیتی و آمارسازی در کتب آلفرد کنیزی و تولید انبوه وسایل ضد بارداری و تولید و ظهور فیلم های جنسی و همجنسی و همچنین قانون طلاق بی دلیل افزایش یافت.

وی تصریح کرد: فروپاشی خانواده ها و از دست دادن نسل جوان، قدرت کشورهای اروپایی را تضعیف کرده است؛ به صورتی که قدرت های غربی تصمیم به اصلاح روند گذشته خود کردند و علاوه بر آن اقدام به تخریب روند سایر کشورها به خصوص کشورهای اسلامی و ادامه سبک زندگی جدید غربی نمودند.

در پایان خانم خرم، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در رشد جمعیت و بحران جمعیتی کشور، گفت: باید که سبک زندگی اسلامی ترویج پیدا کند تا بر مبنای این سبک اسلامی، ازدواج بهنگام و آسان صورت بگیرد و فرزندآوری تقویت و خانواده ها به آن تشویق شوند.

نظر شما