شناسهٔ خبر: 66732455 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

با صدور پیامی؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان درگذشت پدر شهیدان ملائکه را تسلیت گفت

در متن این پیام آمده است: پدر شهیدان ملائکه در راه رضای معبود از بهترین سرمایه‌های خویش گذشت و فرزندان عزیز خود را در راه خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار نمود، این انسان‌های فرهیخته و مومن اسوه‌های ایثار و نمونه‌های برتر استقامت و فداکاری هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز با صدور پیامی درگذشت پدر شهیدان ملائکه را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است؛

انالله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت مرحوم «حاج محمدحسن ملائکه‌زاده» پدر شهیدان والامقام «فرزانه، حسن، رضا و منصوره ملائکه‌زاده» موجب اندوه و تاثر فراوان گردید.

پدری والامقام که در راه رضای معبود از بهترین سرمایه‌های خویش گذشت و فرزندان عزیز خود را در راه خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار نمود، این انسان‌های فرهیخته و مومن اسوه‌های ایثار و نمونه‌های برتر استقامت و فداکاری هستند.

اینجانب مصیبت وارده را به خانواده محترم ملائکه‌زاده و مردم شهیدپرور شهرستان دزفول تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای بازماندگان، اجر جزیل و صبر جمیل و برای آن مرحوم، رحمت و مغفرت الهی و ‌هم‌نشینی با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین(‌ع) را مسئلت می‌نمایم.

سرهنگ پاسدار «هادی سعادت‌زاده» مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول نیز به همین مناسبت با صدور پیامی درگذشت پدر شعیدان ملائکه را به مردم شهید پرور این شهر مقاوم تسلیت گفت.

انتهای پیام/

نظر شما