شناسهٔ خبر: 66732372 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

استاندار لرستان در جمع منتخبین مردم در مجلس:

نفر دهم مجمع نمایندگان استان خواهم بود

ابراهیم شریفی

استاندار لرستان گفت: به عنوان یک همراه و همگام نفر دهم مجمع نمایندگان استان خواهم بود.

صاحب‌خبر -

ابوطالب شفقت شامگاه 29 اردیبهشت در دیدار با تعدادی از منتخبین مردم لرستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر همکاری و همراهی نمایندگان و دستگاه اجرایی بر پیشبرد برنامه‌های استان، عنوان کرد: من نفر دهم مجمع نمایندگان در دولت و مجلس خواهم بود و از همراهی نمایندگان برای پیشبرد برنامه های استان در سطح کشور استقبال خواهیم کرد.

وی در مورد مهم‌ترین برنامه‌های استان تصریح کرد: پیگیری اعتبارات ملی برای توسعه‌ی زیرساخت‌ها و اتحاد عمومی و همکاری مشترک برای جذب سرمایه‌گذاران و برنامه‌های اجتماعی، ساختاری و رفتاری اساسی ترین مسائلی است که باید به صورت مشترک و با همکاری هم انجام شوند.

استاندار تاکید کرد: ایجاد اشتغال و رفاه و آسایش اجتماعی مهمترین رویکردهای دولت هستند که همراهی نمایندگان در تحقق آنها بسیار موثر خواهد بود.

شفقت، بهره‌گیری از ظرفیت‌های مهم استان برای توسعه را بسیار مهم قلمداد کرد و گفت: زیرساخت‌های حوزه‌ی کشاورزی و بستر مناسب برای توسعه‌ی صنعتی در استان وجود دارد.

وی ادامه داد: بخشی از کار به دولت و اعتبارات تخصیصی مرتبط بوده و بخش مهم دیگر آن فکری و فرهنگی است که مستلزم اتحاد فکری در لرستان است.

در این جلسه که منتخبین مردم کوهدشت و رومشگان، سلسله و دلفان، دورود و ازنا، الیگودرز و بروجرد در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند، این نمایندگان ضمن ابراز آمادگی برای حمایت از مجموعه ی دولت در لرستان برای پیشبرد برنامه‌ها، مهمترین مطالبات و انتظارات حوزه‌های انتخابیه‌ی خود را تشریح کردند.

اتتهای پیام

نظر شما