شناسهٔ خبر: 66732197 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

معاون استاندار کرمان: گردشگری به عنوان صنعت سبز مورد حمایت مدیران استانی است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان گفت: گردشگری به عنوان صنعت سبز مورد حمایت مدیران استانی است. معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان گفت: گردشگری به عنوان صنعت سبز مورد حمایت مدیران استانی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا؛ امیر حسن‌زاده در پنل تخصصی توسعه گردشگری در محل همایش کرمان آیدکس، بر اهمیت گردشگری اشاره داشت و تاکید کرد: این صنعت مورد حمایت کامل مدیران استانی است.
وی گفت: درخواست‌های زیادی جهت حضور همایش‌های ملی و بین‌المللی در کرمان داریم، اما متاسفانه زیرساخت‌های لازم در کرمان وجود ندارد و سرمایه‌گذاری جدیدی باید در این حوزه انجام گیرد.
حسن‌زاده بر ضرورت ایجاد خط هوایی خارجی در کرمان تاکید کرد و از مدیران صنعت هوایی خواست با توجه به درخواست‌های فراوان گردشگران خارجی، هرچه زودتر نسبت به ایجاد پرواز‌های خارجی اقدام کنند.
حسن‌زاده حضور و پیاده‌روی سفیر کره جنوبی در بازار کرمان را به عنوان نمادی از امنیت و آرامش شهر  کرمان دانست و افزود: باید نسبت به معرفی هرچه بیشتر ظرفیت‌ها و مزیت‌های گردشگری کرمان اقدام شود.
معاون اقتصادی استاندار کرمان، وجود مزار سردار دل‌ها در کرمان را موهبتی الهی نام برد که باعث شده استان کرمان و شهر کرمان پیش از پیش شناخته شده باشند.
انتهای پیام

نظر شما