شناسهٔ خبر: 66728678 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تجلیل از نیرو‌های انتظامی پلیس راه و راهور گیلان

آیین تجلیل از جمعی از نیرو‌های تلاشگر انتظامی پلیس راه و راهنمایی و رانندگی استان با حضور استاندار گیلان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

تجلیل از نیرو‌های انتظامی پلیس راه و راهور گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ، اسدالله عباسی، در آئین تجلیل از تلاشگران انتظامی گفت: امنیت جاده‌های استان به همت نیرو‌های خدوم نیروی انتظامی و پلیس راه فراهم می‌شود که قدردان تلاشگران عرصه نظم و امنیت هستیم.
وی با بیان اینکه گیلان جزء استان‌های اول تا سوم گردشگر پذیر و پر تردد کشور است، افزود:با راه اندازی سامانه کنترل هوشمند در مناطق مختلف گیلان نظارت‌ها و کنترل‌ها بیشتر و آسان‌تر خواهد شد.
استاندار گیلان به شناسایی، اصلاح و رفع محور‌های حادثه خیز گیلان اشاره کرد و گفت: اصلاح محور‌های حادثه خیز استان در دستور کار قرار دارد.
اسدالله عباسی به تصادفات جاده‌ای هم اشاره و تصریح کرد: یکی از تهدیدات سلامت انسان، تصادفات جاده‌ای است علاوه براینکه در این حوادث نشاط اجتماعی گرفته می‌شود و نیرو‌های مولد جامعه نیز در این حوادث از دست می‌دهیم.
وی با اشاره به راه اندازی بیمارستان تروما در استان افزود: بیمارستان تروما در شرق و غرب استان باید راه اندازی شود تا فاصله انتقال بیمار از صحنه تصادف تا محل درمان کاهش یابد.
استاندار گیلان به اصلاح محور پر ترافیک رودبار اشاره کردو گفت: محور سنگر و امام زاده هاشم نیز یکی از محور‌های است که باید تغییر هندسی در آن انجام شود
عباسی با اشاره به ترافیک سنگین شهررشت افزود: ترافیک‌های شهر رشت هم به زودی حل خواهد شد و بهره برداری رینگ ۹۰ متری در رشت در حال پیگیری است. 
فرمانده انتظامی گیلان هم در این نشست از کاهش ۲۴ درصدی جرائم در استان خبرداد و گفت: در نوروز امسال ۳۳ میلیون تردد در محور‌های استان به ثبت رسیده است و گیلان سومین استان در کشور از لحاظ تردد درون استانی در این مدت بود.
سردارعزیزالله ملکی با اشاره به اینکه کاهش جان باختگان در محور‌های استان، افزود: گیلان سال گذشته با توجه به حجم تردد بالا و ورود مسافر رتبه چهارم کاهش جان باختگان حوادث جاده‌ای را کسب کرد.

نظر شما