شناسهٔ خبر: 66728428 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در نشست مطبوعاتی عنوان کرد:

تأمین و توزیع انرژی پایدار مهم ترین راهکار جهش تولید درحوزه صنعت گاز استان می باشد

صاحب‌خبر -
تأمین و توزیع انرژی پایدار مهم ترین راهکار جهش تولید درحوزه صنعت گاز استان می باشد

خبرگزاری آریا- مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در نشست صمیمی با فعالان رسانه ای حوزه گاز و انرژی ضمن گرامیداشت روز روابط عمومی و ارتباطات گفت:امسال مهم ترین محور همکاری با رسانه ها در مبحث مردمی سازی مصرف بهینه خواهد بود.

به گزارش خبرنگار آریا در آذربایجان شرقی، نادر کمالی با تقدیر از همیاری اهالی رسانه در اطلاع رسانی اهمیت حفظ سرمایه ملّی کشور و مصرف ایمن از گاز طبیعی افزود: مهم ترین راهکار جهش تولید در حوزه صنعت گاز استان، تأمین و توزیع پایدار انرژی در بخش های زیرساختی نظیر صنعتی و کشاورزی بوده و مردمی سازی مصرف بهینه از این نعمت الهی مهم ترین راهکار در طی مسیر توسعه پایدار استان و تحقق شعار سال خواهد بود.

وی با اشاره به آمادگی این شرکت برای تأمین گاز متقاضیان بخش های صنعتی و تولیدی استان افزود: امسال پروژه های مهم گازرسانی به صنایع اعم از شهرک صنعتی بعثت، راه اندازی ایستگاه های گازرسانی و افزایش ظرفیت اسمی ایستگاه های موجود برای تأمین واحدهای صنعتی در دستور کار شرکت قرار دارد.
کمالی در پاسخ به پرسش رسانه ای مبنی بر مازوت سوزی نیروگاه های استان اظهار کرد: این شرکت فراتر از تعهدات خود در تأمین گاز نیروگاه ها اقدام کرده و در سال 1402 بیشترین حجم گاز به نسبت سال های گذشته به بخش نیروگاهی اختصاص داشته و این شرکت وفق روال، بر اساس میزان گاز تحویلی دیسپچینگ شرکت ملّی گاز ایران، نسبت به توزیع گاز در این بخش اقدام خواهد کرد،  علی الحال این مطالبه بر حق مردم و رسانه ها برای بهره مندی از هوای پاک می بایست از مبادی ذیربط و مسئول نیز تداوم یابد.

 این مقام مسئول شرکت گاز با اشاره به آخرین بهره مندی استان از نعمت گاز طبیعی ادامه داد: هم اکنون 2 هزار و 533 روستای استان گازدار بوده و عملیات گازرسانی در 42 روستا تداوم دارد و ظرف سالجاری پروژه های اجرایی اتمام یافته و تمامی روستاهای بالای 20 خانوار از این نعمت الهی بهره مند خواهند شد.
مدیرعامل شرکت گاز درخصوص یکی از پروژه های مهم فرهنگی در استان تصریح کرد: پروژه فرهنگی، ورزشی یاغچیان تبریز یکی از مهم ترین پروژه های اجرایی با ابعاد وسیع بوده منشأ خدمات شایسته فرهنگی برای استان خواهد بود.

لازم به ذکر است تقدیر از رسانه های همراه شرکت در بازنشر خبر و محتواهای ایمنی و مصرف بهینه، پرسش و پاسخ در حوزه های مصارف غیرمتعارف، نرخ گازبهای مصرفی، شناسایی انشعابات غیرمجاز و پایش مصارف و قطع گاز ویلاها، توزیع مستمر گاز بخش های صنعتی و.... از سرفصل های این دوره از نشست صمیمی با فعالان رسانه ای حوزه گاز و انرژی بوده است.

نظر شما