شناسهٔ خبر: 66726181 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

جرمی کلارکسون دوباره جذاب ترین مرد بریتانیا شد

صاحب‌خبر -

جرمی کلارکسون در نظرسنجی سایت ایلیسیت انکونترز به‌عنوان جذاب ترین مرد بریتانیا برگزیده شده است. نکته جالب ماجرا در فهرست افرادی است که بعد از او قرار گرفته‌اند.

در نظرسنجی که سایت ایلیسیت انکونترز (Illicit Encounters) برای انتخاب جذابترین مرد بریتانیا ترتیب داده، برای دومین سال پیاپی، این عنوان به جرمی کلارکسون رسیده است.

جالب است بدانید این پیرمرد 64 ساله که با مستند اتومبیلرانی تخت گاز و گرند تور به شهرت رسید، در این رده‌بندی بالاتر از چهره‌های سرشناسی از جمله شاهزاده ویلیام، ادریس البا و کیلین مورفی قرار گرفته و 9 امتیاز از 10 امتیاز ممکن را به‌دست آورده است. جرمی کلارکسون در مدت اخیر با مجموعه مستند مزرعه کلارکسون (Clarkson’s Farm) نیز شهرت زیادی به‌دست آورد.

عنوان جذاب ترین مرد بریتانیا برای دومین سال به جرمی کلارکسون رسید

سایت سایت ایلیسیت انکونترز (Illicit Encounters) که خود را یک سایت دوستیابی متاهلان معرفی می‌کند، در توضیح درباره فرآیند این انتخاب اعلام کرده که نام 50 چهره سرشناس بریتانیا به 2000 عضو زن این سایت ارائه شده تا آن‌ها را از نظر جذابیت جنسی رده‌بندی کنند.

جذاب ترین مردان بریتانیا جذاب ترین مردان بریتانیا

با توجه به فیزیک بدنی آقای کلارکسون و تصاویر نیمه عریانی که اخیرا از او منتشر شده، انتخاب او به‌عنوان جذابترین مرد بریتانیا کمی عجیب به‌نظر می‌رسد.

در رده‌های بعدی، تام هالند، ستاره 27 ساله فیلم اسپایدرمن برای اولین بار به جمع 10 نفر برتر راه پیدا کرد و با کسب 8 امتیاز در رده دوم جای گرفت. شاهزاده ویلیام و گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس نیز در این فهرست به‌ترتیب در رده‌های سوم و چهارم جای گرفتند.

از دیگر چهره‌های شاخصی که در جمع 10 مرد جذاب بریتانیا جای داشتند باید به کیلین مورفی، ادریس البا و درموت اولیری اشاره کرد.

با وجود این و در قیاس با سال گذشته، مایک تیندال، همسر زارا فیلیپس و نوه ملکه الیزابت دوم که سابقه بازی برای تیم ملی راگبی انگلیس را نیز دارد در رده‌بندی امسال از رده 3 به 29 سقوط کرده است. رایان رینولدز، ستاره محبوب هالیوود و پیرس مورگان، مجری تلویزیونی جنجالی نیز به ترتیب از رده 4 به 26 و 17 به 40 رسیده‌اند.

جسیکا لئونی، سخنگوی سایت ایلیسیت انکونترز درباره نتیجه نسبتا عجیب نظرسنجی، دلیل محبوبیت کلارکسون را جلوه‌های گرم و متضاد شخصیت او عنوان کرده و گفت رخ دادن نتایج شگفت‌انگیز در چنین نظرسنجی، چندان دور از انتظار نبوده است. او حتی گفت ممکن است کلارکسون برای سومین بار متوالی نیز نفر اول این نظرسنجی شود.

گفتنی است که روزنامه‌نگاری به‌نام جودیت وودز، در تحلیل انتخاب کلارکسون به‌عنوان جذاب ترین مرد بریتانیا می‌گوید نتایج نظرسنجی، آشکارکننده واقعیت‌های جالبی است؛ از جمله این‌که به باور وودز، زنان معمولا مردانی گستاخ و بی‌پروا، اما در عین حال طناز را ترجیح می‌دهند.

وودز افزود خانم‌ها بعضا خسته از روزمرگی‌های خود، به‌دنبال اندکی تفریح و هیجان هستند و این چیزی است که شخصیت پرجنب و جوش و طناز کلارکسون می‌تواند آن را برآورده کند.

بیشتر بخوانید:
گوشی مدیر عامل سامسونگ، طرفداران تعصبی را شرمنده می‌کند آلمانی ها به جنگ ایلان ماسک و مهم‌ترین دارایی او رفتند هواوی رسماً تحریم‌های آمریکا را شکست داد؛ فناوری ۱۰۰ درصد بومی ترامپ حامی ارزهای دیجیتال شد

برچسب‌ها:

نظر شما