شناسهٔ خبر: 66725422 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل استان لرستان:

انقلاب اسلامی ایران خار چشم دشمنان است

سردار «باقری» گفت: امروز انقلاب اسلامی خار چشم دشمنان است و اگر وعده صادق اتفاق افتاد و شکست تاریخی را دشمنان متحمل شدند همه به برکت تدبیر مدبرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و خون مطهر شهدا و خانواده آنان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، یادواره ۳۵۰ شهید تیپ ۵۷ استان لرستان که در خرداد ماه سال ۱۳۶۵ در عملیات حاج عمران شهرستان پیرانشهر استان آذربایجان غربی به شهادت رسیده‌اند امروز در محل یادمان راهیان نور شهدا تمرچین برگزار شد.

سردار «نعمت الله باقری» فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل استان لرستان در این یادواره با اشاره به اینکه امروز انقلاب اسلامی خار چشم دشمنان است اظهار داشت: امروز اگر وعده صادق اتفاق افتاد و شکست تاریخی را دشمنان متحمل شدند همه به برکت تدبیر مدبرانه رهبر معظم انقلاب و عزت ایران اسلامی است که مرهون خون مطهر شهدا و خانواده انان است. 

در ادامه سردار «محمدحسین رجبی» فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی نیز با اشاره به این که در استان کردستان و آذربایجان غربی بیش از ۵۰ هزار شهید تقدیم اسلام و انقلاب شده است گفت: آذربایجان غربی بیش از ۱۲ هزار شهید بومی دارد و مشهد بیش از ۲۰ هزار شهید مهاجر است. 

سردار احمدی فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی نیز در این آیین بر ادامه دادن راه شهدا تاکید و عزت امروز ایران اسلامی را مرهون خون مطهر شهیدان دانست. 

در سال ۱۳۶۵ و در عملیات دفاعی حاج عمران تیپ ۵۷ حضرت ابوالفضل استان لرستان بیش از ۳۵۵ شهید را در منطقه تمرچین پیرانشهر تقدیم اسلام و انقلاب کرد.

انتهای پیام/

نظر شما