شناسهٔ خبر: 66724682 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نظرآباد:

اصحاب رسانه و روابط عمومی‌ها در خط مقدم جبهه تبیین قرار دارند

همایش مدار امید شهرستان نظرآباد، با حضور معاونت روابط عمومی سپاه استان البرز و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، اصحاب رسانه و شبکه روابط عمومی حوزه‌ها و پایگاه‌ها برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، سرهنگ پاسدار خدابنده فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان نظرآباد، در همایش مدار امید و نشست خبری که به مناسبت روز روابط عمومی با اصحاب رسانه، رابطین خبر و روابط عمومی‌های حوزه و پایگاه‌های بسیج، با حضور سرهنگ پاسدار چوبداری معاونت روابط عمومی سپاه استان البرز و اصل روستا مسئول بسیج رسانه شهرستان برگزار شد، به نقش علم در انتشار سریع اخبار پرداخت و گفت: امروزه با پیشرفت علم مرز‌های ارتباطی و جابجایی اخبار برداشته شده و اهمیت رسانه در صدر کشور ها، ائم از نهاد‌های دولتی، غیر دولتی و همه‌ی امور سیاسی و اجتماعی قرار گرفته است.

وی در ادامه با تاکید بر انتقال صادقانه اخبار، گفت: خبرنگاران و روابط عمومی ها، سعی بر انتقال خبر به صورت صادقانه داشته باشند چرا که امروز شما با حضور در جبهه جهاد تبیین در پیشانی جنگ بوده و روایان صادق عملکرد جمهوری اسلامی هستید، پس با انتشار صادقانه واقعیت‌ها آن‌ها راهنرمندانه به مخاطبین انتقال دهید.

این مسئول یادآور شد: در شرایطی قرار گرفتیم که امپراتوری‌های رسانه در دست دشمن است پس تا جایی که می‌توانیم انقلابی و جهادی کار کنید، ضمن اینکه با تفکر بسیجی در برابر دشمن ایستادید و با آموزش، ساماندهی و سازمان دهی به صورت شبکه‌ای و تشکیلاتی کار کنید.

در ادامه چوبداری معاونت روابط عمومی سپاه استان البرز، گفت: کسانی‌که در روابط عمومی و رسانه فعالیت دارند، مجاهدان عرصه جهاد تبیین بوده و با تمام ابر قدرت‌های جهان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی در حال مبارزه هستند، ما در جهاد تبیین دنبال توجیه و تبلیغ افراد نیستیم بلکه به صورت روایتگری فعالیت‌های انجام شده را انعکاس می‌دهیم.

وی متذکر شد: متاسفانه نتوانستیم در بحث رسانه در حوزه فعالیت‌های سپاه قطره‌ای از دریا را نشان دهیم پس کمک کنید مجاهدت بسیجیان را به نحو احسن نشان دهیم، همانطور که در عملیات وعده صادق پیوست رسانه داشته و حملات روانی دشمن را خنثی کردیم، سعی کنیم تمام کارهایمان پیوست رسانه داشته باشد.

گفتنی است، در پایان از خبرنگاران و اصحاب رسانه تجلیل شد.

نظر شما