شناسهٔ خبر: 66724463 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون والیبال | لینک خبر

هاشمی: مسابقات سختی پیش رو داریم/ اتفاقات خوبی رخ خواهد داد

صاحب‌خبر -

لیبروی تیم ملی والیبال زنان ایران گفت: در مرحله مقدماتی چلنج کاپ زنان آسیا در گروه خوبی قرار گرفتیم البته به هر حال مسابقات سختی پیش رو داریم.

 

به گزارش دپارتمان ارتباطات فدراسیون والیبال، سومین دوره مسابقات والیبال چلنج‌کاپ زنان آسیا 2024 از دوم تا نهم خرداد به میزبانی فیلیپین برگزار می‌شود و تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران با ترکیبی از بازیکنان زیر 21 سال و باتجربه‌ها در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.

نگار هاشمی لیبروی تیم ملی والیبال زنان ایران در حاشیه برگزاری آخرین تمرین تیم ملی والیبال زنان که امروز (شنبه 29 اردیبهشت) با حضور اصحاب رسانه در کمپ تیم ملی بانوان (چمران) برگزار شد، اظهار کرد: با حضور 14 بازیکن به مسابقات چلنج کاپ زنان اعزام خواهیم شد. تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم. در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها در گروه خوبی قرار گرفتیم اما به هر حال مسابقات سختی پیش رو داریم.

وی درباره حریفانشان فیلیپین، چین‌تایپه، هند، ایران و استرالیا توضیح داد: چین‌تایپه تیمی قوی است. بازیکنان تیم هند هم نسبتا سرعتی، توپگیر و قدبلند هستند و امیدوارم برابر این دو تیم به خوبی ظاهر شویم.  تلاش خود را می‌کنیم کادر فنی خوبی داریم و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم امیدواریم نتیجه خیلی خوبی در چلنج کاپ کسب کنیم.

هاشمی در خصوص تیم میزبان مسابقات چلنج کاپ هم گفت: تیم ما پیش از این یک بار به فیلیپین اعزام شده بود و این کشور شرایط میزبانی خوبی داشت. فیلیپین تیم خوبی دارد که بازیکنان قد بلندی دارند و یکی از حریفان ما در مرحله مقدماتی است اما تیم ایران هم آمادگی بدنی خوبی دارد و امیدوارم بتوانیم برابر حریفان خوب ظاهر شویم. قرار است اتفاقات خوبی رخ دهد و امیدوارم بتوانیم در تمامی مسابقات بازی خوبی ارائه دهیم.

نظر شما