شناسهٔ خبر: 66724441 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرکل راهداری استان خبرداد

اجرای ۴۲ پروژه ابنیه فنی در محورهای ارتباطی آذربایجان‌غربی

المیرا عسگری زاده

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی از آغاز عملیات تعمیرات و نگهداری ۴۲ پروژه پل‌های بزرگ طی یکسال گذشته در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

ایرج دست نشان در گفت و گو با ایسنا افزود: برای اجرای این ۴۲ پروژه در سطح محورهای ارتباطی استان ۶۰۶ میلیارد ریال اعتبار ابلاغ شده که تاکنون ۴۹۸ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته و عملیات اجرایی همه پروژه‌ها در حال حاضر فعال است.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته ۲ پروژه در بخش نگهداری راهها اجرا شد که تاکنون برای اجرای این پروژها ۷۳ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است، اظهارکرد: در این مدت ۷ پروژه در بخش حذف و اصلاح نقاط حادثه خیز در راههای شریانی با اعتبار تخصیصی ۸۶ میلیارد ریال آغاز شد که عملیات اجرای همه پروژه‌ها در حال حاضر فعال است.

دست نشان خاطر نشان کرد: در حوزه  پاکسازی پل‌های حوزه استحفاظی استان نیز عملیات پاکسازی ۲۵۰ دستگاه پل با اعتبار ابلاغی ۶۰ میلیارد ریال آغاز شد و تاکنون نیز در حال انجام است.

مدیرکل راهداری استان ادامه داد: در سال گذشته برای ۱۴ پروژه اداره نگهداری ابنیه فنی راههای استان ۶۴ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی تخصیص داده شده است.

وی افزود: برای سال جاری  در بخش تعمیرات ابنیه‌های فنی راه‌های استان تعداد  ۳۶ پروژه با اعتبار ابلاغی ۱۲۰۰ میلیارد ریال پیشنهاد شده همچنین در بخش تعمیرات راهدارخانه‌های استان نیز ۲۰ پروژه با اعتبار  ۲۰۳ میلیارد ریال پیشنهاد شده است.

انتهای پیام

نظر شما