شناسهٔ خبر: 66724206 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تبدیل وضعیت ۱۶ هزار ایثارگر صنعت گاز کشور

رییس امور ایثارگران شرکت ملی گاز : ۱۶ هزار نفر از ایثارگران صنعت گاز کشور تبدیل وضعیت شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران،رییس امور ایثارگران شرکت ملی گاز امروز شنبه در دیدار با ایثارگران شرکت گاز مازندران در ساری گفت: صنعت نفت ۹۸ هزار نیرو دارد که ۶۴ هزار نفر از آنها از خانواده ایثارگران هستند که ۳۴ هزار نفر از این افراد در دولت سیزدهم تبدیل وضعیت شده اند.

محمد تقی طاهری افزود: تبدیل وضعیت استخدامی فرزندان ایثارگر از دستاورد‌های مهم دولت سیزدهم است که با اولویت ویژه در دستور کار ارکان اجرایی قرار گرفته است.

طاهری با بیان اینکه از شمار۳۴ هزار ایثارگر تبدیل وضعیت شده صنعت نفت، ۱۶ هزار تبدیل وضعیت ایثارگران در شرکت ملی گاز به ثبت رسید، بر اهمیت توانمندسازی جامعه ایثارگری به‌ویژه فرزندان شهدا و ایثارگران تاکید کرد.


مدیرعامل شرکت گاز مازندران هم با اشاره به اینکه  شرکت گاز مازندران جزو سازمان های پیشرو در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در مازندران  است وفرزندان شهدا همانند پدران شهید خود منشا خدمات ارزنده هستند، گفت: وظیفه ما ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سازمان است و باید این ارزش‌ها را به نسل جدید منتقل کنیم چرا که امنیت امروز ما مدیون ایثارگری شهدا، جانبازان و ایثارگران است.


در این مراسم همچنین رییس امور ایثارگران شرکت ملی گاز حامل تقدیر نامه معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور از مدیرعامل شرکت گاز مازندران شد.

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی به پاس اقدامات اثربخش در زمینه خدمت به جامعه ایثارگری با اهداء لوح از قاسم مایلی رستمی، مدیرعامل شرکت گاز مازندران در جذب ، تبدیل وضعیت، همکاری ، ایفای نقش مسئولیت اجتماعی و مشارکت‌های اجتماعی شرکت گاز مازندران با جامعه ایثارگری تقدیر کرد.

نظر شما