شناسهٔ خبر: 66723361 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

مالکی اعلام کرد

تشریح خدمات رفاهی سازمان تاکسیرانی برای خانواده بزرگ تاکسیرانان

سرپرست سازمان تاکسیرانی با تشریح خدمات رفاهی قابل ارائه به تاکسیرانان، از ارائه کمک بلاعوض درمانی به بیماران خاص و صعب‌العلاج خانواده بزرگ تاکسیرانان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، شادی مالکی با اشاره به شناسایی نیاز‌های تاکسیرانان در شرایط فعلی گفت: پیرو هماهنگی انجام شده با مراکز مختلف و به منظور فراهم کردن امکانات رفاهی و ارائه سرویس‌های مناسب به خانواده بزرگ تاکسیرانان، مقرر شد خدمات متنوعی در قالب عقد توافق‌نامه همکاری با این مراکز در اختیار تاکسیرانان قرار گیرد.


مالکی افزود: سازمان تاکسیرانی در حوزه‌های درمانی، خدمات اقامتی و گردشگری، آموزشی، ورزشی، استفاده از تالار‌های پذیرایی در برگزاری مراسم مختلف، تهیه لوازم الکترونیکی، لوازم منزل، فرش و تابلو فرش، پوشاک، تهیه عینک، لنز و عدسی، بیمه خودرو و تامین قطعات مصرفی خودرو به تاکسیرانان شهر تهران اقدام کرده است.


وی با اشاره به خدمات حوزه درمانی یادآور شد: برای نخستین‌بار و با همکاری شرکت شهر سالم و با هدف ارتقای سطح سلامت و رفاه تاکسیرانان و بهره‌مندی هر چه بیشتر از خدمات درمانی مطلوب رانندگان همانند کارکنان رسمی شهرداری تهران، خدمات درمانی دریافت می‌کنند و به همین منظور اقدام به ثبت نام رایگان بیمه تکمیلی تاکسیرانان کردیم. همچنین باتوجه به این توافق نامه، سازمان اقدام به شناسایی و پرداخت کمک هزینه درمانی بلاعوض به بیماران خاص و صعب العلاج کرده است.


به گفته مالکی این خدمت پس از ثبت‌نام تاکسیران و تایید کمیسیون پزشکی شرکت شهر سالم مبلغی به عنوان کمک بلاعوض به حساب تاکسیران گرامی واریز می‌شود.
وی همچنین از ارایه خدمات تعمیراتی خودرو برای نخستین بار خبر داد و گفت: برای نخستین بار ارایه خدمات تعمیرگاهی برای تاکسی‌های سواری و ون توسط مراکز مجاز در دستور کار سازمان قرار گرفته است.


سرپرست سازمان تاکسیرانی در پایان خاطرنشان کرد: ضمنا تاکسیرانان و خانواده محترم‌شان، می‌توانند با ۳۰ درصد تخفیف از کلیه خدمات دندان پزشکی و دریافت تسهیلات تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان بدون کارمزد برای انجام خدمات ایمپلنت در هشت مرکز دندان‌پزشکی استفاده نمایند و نیز می‌توانند با ۴۰ درصد تخفیف از کلیه خدمات آزمایشگاهی و نمونه‌گیری رایگان در محل، از خدمات آزمایشگاهی استفاده نمایند.

نظر شما