شناسهٔ خبر: 66721891 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

برای کسب سهمیه مسابقات جهانی تنیس روی میز تلاش می کنیم

مربی البرزی تیم تنیس روی میز جوانان ایران گفت: با گذر از اردوهای مختلف آماده حضور در مسابقات قهرمانی آسیا هستیم و تلاش می کنیم سهمیه مسابقات جهانی سوئد را کسب کنیم. مربی البرزی تیم تنیس روی میز جوانان ایران گفت: با گذر از اردوهای مختلف آماده حضور در مسابقات قهرمانی آسیا هستیم و تلاش می کنیم سهمیه مسابقات جهانی سوئد را کسب کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، امیر بخشی مربی البرزی تیم ملی جوانان پسر ایران در ارتباط با آخرین وضعیت این تیم اظهار کرد: خوشبختانه دو اردوی خوب را پشت سر گذاشتیم و در تورنمنت فیلیپین شرکت کردیم.

مربی البرزی تیم تنیس روی میز جوانان ایران افزود: بازیکنان از آمادگی بدنی و روانی لازم برای حضور در مسابقات آسیای میانه در قزاقستان و سپس قهرمانی آسیا برخوردار شده اند وامیدوارم با کسب بهترین نتایج به کشور برگردیم.

وی با بیان اینکه هدف اصلی ما کسب سهمیه مسابقات جهانی سوئد است گفت: حضور در مسابقات جهانی یک اتفاق مهم برای تنیس روی میز ایران است از این رو فدراسیون توان و حمایت ویژه ای را برای آماده سازی تیم و موفقیت آن گذاشته است.

بخشی تصریح کرد: در تیم ملی جوانان کشورمان علاوه بر من نوید شمس از البرز نیز حضور دارد و امیدوارم بتوانیم با دست پر به کشور برگردیم.

انتهای پیام/

نظر شما