به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت و به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران، علی بحرینی رئیس مرکز بازرسی نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و نماینده ویژه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سفر رئیس جمهوری به استان مازندران اظهار کرد: مرکز ارتباطات مردمی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات سفر رئیس جمهور به مازندران جهت پاسخگویی به مطالبات و شکایات مردمی در این حوزه به صورت حضوری در محل اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان به مدت سه روز استان تشکیل شد.
وی افزود: میز خدمت حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات از ساعت ۸ الی ۱۸ عصر روزهای چهارشنبه و پنجشنبه و ساعت ۸ الی ۱۴ در محل اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تشکیل و به درخواست و شکایات مردمی در حوزه فناوری اطلاعات، دفاتر پیشخوان، پوشش ارتباطی روستاها، نحوه ارائه خدمات واحد های تابعه وزارت، تسهیلات شرکت های فناوری و دانش بنیان، فیبر نوری مناطق شهری، وضعیت شغلی و معیشتی ثبت و دستور پیگیری و پاسخگویی سریع آنها صادر شد.
نماینده ویژه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سفر رئیس جمهوری به مازندران خاطر نشان کرد: افرادی که در این تاریخ موفق به ثبت مطالبات و شکایات نشده اند می توانند با مراجعه به آدرس الکترونیکی cra.ir.195 یا با شماره گیری ۱۹۵ درخواست های خود را ثبت کنند.
نظر شما