شناسهٔ خبر: 66720038 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بخش وی.آی.پی بیمارستان امام حسین(ع) تربت‌حیدریه افتتاح شد

بخش ویژه (وی.آی.پی) بیمارستان امام حسین (ع) تربت‌حیدریه با ۱۳ اتاق و امکانات استاندارد هتلینگ روز شنبه با حضور مسوولان محلی این شهرستان افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

در این آیین رییس دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه گفت: برای ایجاد و تجهیز این بخش، ۵۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده‌ است.

حسین ابراهیمی‌پور افزود: بخش ویژه با هدف ارایۀ خدمات بهتر به بیماران و مراجعه‌کنندگان و به خصوص افرادی که از شهرهای اطراف مراجعه می‌کنند، دایر شده‌ است.

وی گفت: بخش VIP (وی.آی.پی) بیمارستان امام حسین (ع) شامل ۱۳ اتاق با امکانات استاندارد هتلینگ و مجهزترین تجهیزات پزشکی در زیربنای ۹۰۰ مترمربع ساخته شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه تعرفه بخشVIP در بیمارستان امام حسین را معادل تعرفۀ اتاق خصوصی در بخش دولتی عنوان کرد و افزود: در این بخش امکانات هتلینگ مطابق با شیوه‌نامه‌های ابلاغی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مراجعان ارایه می‌شود.

وی ادامه داد: همشهریان در مدت یک ماه بهره‌برداری آزمایشی، از این بخش اعلام رضایت کرده اند و استقبال خوبی از آن شده است.

بیمارستان ۲۷۲ تختخوابی آموزشی درمانی امام حسین(ع) با زیربنای ۲۲ هزار متر مربع دارای ۱۰ بخش بوده که از سال ۱۴۰۰ به مردم منطقه جنوب خراسان رضوی و خراسان جنوبی خدمات درمانی ارایه می‌کند.

دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه، مه‌ولات و زاوه به ۳۷۵ هزار نفر جمعیت سه شهرستان در جنوب استان خراسان رضوی خدمات می‌دهد که از این تعداد ۱۸۷ هزار و ۱۷ نفر در نواحی روستایی سکونت دارند.

این دانشگاه ۲۷۲ تخت در بیمارستان امام حسین (ع)، ۱۹۰ تخت در بیمارستان نهم دی تربت‌حیدریه و ۲۰ تخت در مه‌ولات دارد.

تربت‌حیدریه از جمله شهرستان‌های مهم و بزرگ خراسان رضوی با جمعیتی افزون بر ۲۲۵ هزار نفر در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

نظر شما