شناسهٔ خبر: 66719972 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

طی دو سال؛

اجرای روکش آسفالت هزار کیلومتر راه‌ مازندران

بیش از هزار کیلومتر از راه‌های استان روکش آسفالت شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای مازندران از اجرای عملیات روکش آسفالت ۱۰۲۱ کیلومتر از محور‌های اصلی، فرعی و روستایی استان طی دو سال گذشته با اعتبار بیش از ۲۱۰۰ میلیارد تومان خبر داد.

حسن جهانیان افزود: در راستای ارتقای ایمنی در سطح محور‌های ارتباطی استان عملیات اجرایی ۵۳۸ کیلومتر  در سطح محور‌های اصلی و فرعی با اعتبار ۱۱۰۰ میلیارد تومان در طی دو سال گذشته روکش آسفالت اصورت گرفت.

جهانیان گفت: در راستای محرومیت زدایی راه‌های روستایی استان طی دو سال گذشته عملیات اجرایی ۴۸۳ کیلومتر زیر سازی، آسفالت و روکش آسفالت در سطح محور‌های روستایی استان با اعتبار حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان انجام شد.

او افزود: این اداره کل با هدف تأمین ایمنی عبور و مرور، کاهش میزان خرابی راه، کاهش هزینه‌های استهلاک وسایل نقلیه و همچنین ایجاد شرایط مناسب برای رسیدن به موقع به مقصد، در قالب قرارداد‌های منعقده با پیمانکاران لکه گیری و روکش آسفالت محور‌های غرب، مرکز و شرق اقدام به لکه گیری و روکش آسفالت راه‌های شریانی و اصلی و روستایی حوزه استحفاظی استان نموده است.

جهانیان خاطرنشان کرد: اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت در محور‌های مواصلاتی استان به منظور تسهیل در امر تردد و افزایش ایمنی محور‌ها به صورت روزانه (با استفاده از آسفالت گرم و سرد) انجام شد.


نظر شما