شناسهٔ خبر: 66719859 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

اعتراض واگنین کار دستش داد؛

جلسه فوری انضباطی برای ستاره خاطی تراکتور!

اعتراض تند هافبک برزیلی تراکتور به تعویض در دیدار جام حذفی به یک تصمیم انضباطی انجامیده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که نزدیک به 48 ساعت از کناره‌گیری محمدرضا زنوزی از مالکیت باشگاه تراکتور می‌گذرد، یک موضوع دیگر برای باشگاه سرخپوش تبریزی پیش آمده است. تعویض گوستاوو واگنین در بازی جام حذفی با رفسنجان که در نشست خبری بعد از این دیدار نیز مورد سوال خبرنگاران قرار گرفت، حالا به یک جنجال انجامیده و سبب شده تا این بازیکن در اختیار باشگاه قرار بگیرد.

شنیده خبرنگار ما حاکی از آن است که گوستاوو واگنین بعد از تعویض، به شدت نسبت به دو عضو کادرفنی تیم تراکتور موضع گرفته و عباراتی توهین‌آمیز را در مورد آنها استفاده کرده که واکنش حمید مطهری را به دنبال داشته است.

البته موضوع تنها لفظی نبوده و او در همان لحظات چند بار به سقف نیمکت تراکتور ضربه زده و باعث تعجب کادرفنی شده است. او به نظر به این شکل قصد داشته تا اعتراض خود را نسبت به انجام این تعویض نشان دهد اما حالا این موضوع تبعاتی را برایش به همراه آورده است.

این موضوع باعث شده تا حمید مطهری او را در اختیار باشگاه قرار دهد و به نظر می‌رسد جلسه کمیته انضباطی او نیز از ساعت 11:30 در باشگاه تراکتور آغاز شده و همه در انتظار تصمیم باشگاه در مورد ستاره برزیلی هستند.

در این مورد احتمالا حق با باشگاه تراکتور است چرا که سرخپوشان تبریزی تمام تلاش خود را می‌کنند تا با مسائل انضباطی برخورد کرده و نوعی از نظم و آرامش را در تیم برقرار کنند.

البته باید به این موضوع هم اشاره کرد که گوستاوو از کادرفنی هم عذرخواهی کرده و حالا همه چیز در اختیار کمیته انضباطی باشگاه است تا تصمیم نهایی را در مورد واگنین بگیرد و مشخص شود که او اجازه حضور در تمرین را خواهد داشت یا خیر.

نظر شما