شناسهٔ خبر: 66718835 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

آغاز به کار نمایشگاه تجهیزات پزشکی از امروز/ نمایشگاه ایران هلث بستری برای نمایش توانمندی ایران

رئیس انجمن متخصصین تجهیزات پزشکی با اشاره به آغاز به کار این نمایشگاه، آن را فرصتی برای بازاریابی و نمایش توانمندی‌های داخلی عنوان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد مسلمی، رئیس انجمن متخصصین تجهیزات پزشکی، از حضور ۵۵۰ شرکت ایرانی در این دوره از نمایشگاه خبر داد و گفت: تقریبا ۱۰۰ شرکت خارجی و ۱۵۰ شرکت دانش بنیان نیز در نمایشگاه امسال مشارکت کرده اند.

وی با اشاره به توانمندی ایران در حوزه تجهیزات پزشکی، گفت: شرکت‌های داخلی توانسته اند پاسخگوو تامین کننده بخش عمده‌ای از نیاز‌های کشور باشند. البته این مسئله هنوز به صددرصد نرسیده و ما در برخی از حوزه‌ها نیازمند واردات و یا همکاری طرف‌های خارجی هستیم. همچنین شرکت‌های دانش بنیانی که در نمایشگاه امسال شرکت کرده اند صلاحیت حرفه‌ای آن‌ها از طریق بررسی سوابق، مدارک و مستندات مورد تایید قرار گرفته است.

 

وی اظهار داشت: حوزه تجهیزات پزشکی در همه گیری کرونا، امتحان خود را به خوبی پس داد و این شرکت‌ها توانستند نیاز‌های مردم و مراکز درمانی را به خوبی تامین کنند.


رئیس انجمن متخصصین تجهیزات پزشکی، توجه ویژه به فناوری را یکی از تفاوت‌های این دوره از نمایشگاه با ادوار گذشته خواند و گفت: رنگ و بوی فناوری در این نمایشگاه بیشتر شده به نحوی که در این دوره در حدود ۶۰ نشست تخصصی در حاشیه نمایشگاه برگزار می‌شود.


وی با بیان اینکه این نمایشگاه تا روز سه شنبه برقرار خواهد بود، یادآور شد: در پانل‌های امسال، به مسئله هوش مصنوعی و درمان از راه دور توجه ویژه‌ای شده است.

نظر شما