شناسهٔ خبر: 66718448 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرماندار ویژه دهلران:

اجرای طرح ملی نهضت مسکن موجب تحول در حوزه مسکن دهلران شده است‌

رضا پاکزاد

فرماندار ویژه دهلران گفت: اجرای طرح ملی نهضت مسکن در دهلران موجب تحول در حوزه مسکن این شهرستان شده است.

صاحب‌خبر -

«لطیف صادقی» امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ماه، در نشست شورای تأمین مسکن دهلران به نقش طرح ملی نهضت مسکن در رفع کاهش اجاره و قیمت مسکن در این شهرستان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه اقدامات خوبی در زمینه زیرساخت های این طرح در شهرستان انجام شده و عزم دولت ایجاد سرپناه برای مردم در قالب نهضت مسکن است.

فرماندار ویژه دهلران به مشکلات مسکن مهر اشاره کرد و افزود: حجم مشکلات مسکن مهر دهلران زیاد بود ولی با شروع به کار دولت سیزدهم بخشی از مشکلات زیرساختی مرتفع و تعدادی زیادی از واحدها هم تکمیل و به مردم واگذار شد.

صادقی گفت: به همت راه و شهرسازی و بنیاد مسکن و تفاهم بین این دو دستگاه شاهد تحول در تکمیل مسکن مهر دهلران خواهیم بود.

وی از تعاونی‌ها خواست برای تکمیل مسکن مهر، مشارکت مردم را جلب و با جدیت پای کار باشند و به تعهدات خود عمل کنند.

فرماندار ویژه دهلران به ساماندهی مسکن مهر با تفاهم و پیگیری جدی و متقابل راه و شهرسازی و مردم، مالکان، تعاونی ها و بنیاد مسکن اشاره و بر ضرورت همکاری مردم تاکید کرد.

معاون مسکن اداره کل مسکن و شهرسازی استان ایلام نیز در این نشست گفت: اظهار کرد: ۲ هزار واحد مسکن مهر در شهر دهلران و ۲۷۸ واحد در شهر موسیان وجود داشت که واحدهای فاقد متقاضی بر اساس مجوز راه و شهرسازی به مردم واگذار شد.

«علی اصغر منصوربیگی» تصریح کرد: تعاونی‌های سه، هشت و ده در دهلران بیشترین مشکلات را در حوزه مسکن مهر دارند، تعاونی ۱۰ در مراحل پایانی کار ساخت واحدهای مسکن مهر است و روند اجرای ساخت واحدهای نمسکن مهر در این تعاونی بهتر است.

معاون مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام یادآور شد: در تکمیل واحدهای مسکن مهر دو شرط وجود دارد که یکی آن که تقسیط تسهیلات مسکن مهر توسط اعضا و دوم برطرف کردن مشکلات گذشته مربوط به تعاونی ها است که باید برطرف کنند.

منصوربیگی گفت: تکمیل واحدهای نیمه کاره باقی‌مانده مسکن مهر نیازمند تعامل تعاونی‌ها و مردم است که باید موضوع را حل و فصل کنند.

وی افزود: تعداد ۴۰ واحد مسکن مهر در این شهرستان بلاتکلیف بوده و نیازمند ساخت و ساز است.

تسهیلات یک هزار و ۳۰۰ واحد مسکن مهر در دهلران تقسیط نشده است

معاون مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام اظهار کرد: اداره کل راه و شهرسازی با همکاری بنیاد مسکن بررسی لازم را در خصوص این واحدها انجام و مراحل کار را پیگیری می کنند و بنیاد مسکن به عنوان کارگزار تکمیل این واحدها را به سرانجام خواهد رساند.

منصوربیگی به یک هزار و ۳۰۰ واحد مسکن مهر قسط‌بندی نشده در شهرستان دهلران اشاره کرد و افزود: تقسیط این واحدها باید تعیین تکلیف شود و تعاونی ها و مردم در این زمینه مشارکت و تعامل داشته باشند.

انتهای پیام

نظر شما