شناسهٔ خبر: 66718396 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

یک پژوهشگر فرهنگی:

ابعاد شخصیتی امام رضا (ع) به نسل جدید معرفی شود

فاطمه فریح‌زاده

یک پژوهشگر فرهنگی می‌گوید: باید ابعاد شخصیتی امام رضا (ع) آنچنان که شایسته است به‌ مردم و به ویژه نسل جدید نوجوان و جوان معرفی شود.

صاحب‌خبر -

مصطفی بوعذار، در گفت‌وگو با ایسنا، با تاکید بر شناخت و معرفی ابعاد شخصیتی امام رضا (ع) به نسل نوجوان و جوان جامعه بیان کرد: سرلوحه قرار دادن تفکر و سیره زندگی امام رضا (ع) افزون بر سربلندی در تمام مراحل زندگی باعث می‌شود جزو شیعیان و پیروان راستین امامان معصوم قرار بگیریم.

او با بیان این‌که امام رضا (ع) ولی نعمت ما ایرانیان است، گفت: ابعاد شخصیتی،  سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و نگاه ایشان به جامعه و اتفاقاتی که در آن روز جامعه رخ داده در جامعه امروزی نهادینه نشده است.

وی اضافه کرد: همه مسؤولان فرهنگی ـ هنری که توانایی‌ها و امکانات لازم را دارند باید برای معرفی ابعاد شخصیتی امام رضا (ع) به مردم جامعه در قالب‌های مختلف هنری تلاش کنند.

او با اشاره به این‌که چندین سال از برگزاری جشنواره‌های مختلف بنیاد فرهنگی ـ هنری امام رضا (ع) در سطح کشور می‌گذرد، خاطرنشان کرد: به طور حتم برگزاری این جشنواره‌ها در ترویج فرهنگ رضوی و اهل بیت در جامعه تاثیر گذار بوده است.

بوعذار در عین حال گفت: اما نتیجه‌ای که از برگزاری جشنواره‌های مختلف بنیاد فرهنگی ـ هنری امام رضا (ع) به دست می‌آید باید خروجی مطلوب‌تری داشته باشد تا جایی که همه مردم با شخصیت امام رضا (ع) به نحو احسن آشنا شوند.

بیشتر بخوانید:

مشهد توس فرا خواند به پابوس مرا

انتهای پیام

نظر شما